Největší nárůst odbytu již tradičně zaznamenávají trhy západní Evropy, kde Škoda Auto prodala za prvních šest měsíců 113.357 automobilů, což je o 11,6 % více než za stejné období loňského roku. Zejména v důsledku pokračujícího poklesu automobilového trhu v Polsku a přetrvávajících problémů ruské ekonomiky se prodeje automobilů Škoda ve střední a východní Evropě (bez ČR) v hodnoceném období meziročně snížily o 9,3 % na 47.996 vozů.
Hlavním exportním trhem zůstává pro Škoda Auto v západní Evropě Německo s 32.657 prodanými vozy, což je oproti první polovině předchozího roku nárůst o14,3 %. Následuje Velká Británie (14.698 vozů, růst o +6,3 %), Rakousko (10.550; +18,2 %); Španělsko (7.408;+21,5 %). Podstatný nárůst prodeje zaznamenalo také Nizozemsko (3.451; +75,3 %).
Červnový vývoj na velkých západoevropských trzích ovšem signalizoval stagnaci nebo dokonce významný pokles. Například prognóza prodeje nových osobních vozů všech značek na největším evropském trhu v Německu pro letošek předpokládá proti loňsku pokles o čtvrt miliónu vozů na 3,55 miliónu automobilů. Zvyšuje se konkurenční tlak a doprovází jej také významný růst cen pohonných hmot.
V České republice dokázala Škoda Auto zachovat pozitivní růst prodeje, když si vozy Škoda od ledna do června zakoupilo celkem 39.946 zákazníků, což je o 3,0 % více než loni. Tržní podíl značky na domácím trhu je těsně pod 50 %. Na druhém nejvýznamnějším exportním trhu v Polsku došlo vinou oslabení celého trhu k poklesu prodeje vozů Škoda o 14,2 % na 19.274 automobilů. I přes snížení odbytu vozů všech značek na Slovensku, dokazuje Škoda Auto své silné postavení na trhu nárůstem tržního podílu na 56,3 %. Ve střední Evropě se naopak úspěšně zvýšil prodej vozů Škoda v Maďarsku (3.338; +17,1 %) a Chorvatsku (2.566; + 77,3 %).
Nové zákazníky si nachází Fabia, nejnovější model z nabídky značky Škoda, kterou si již zakoupilo 41.180 zákazníků. Pokračuje úspěch modelové řady Felicia (včetně provedení Combi a lehkých užitkových vozů), když se celkem prodalo 89.506 vozů. Stabilní zákaznickou oblibu vykazuje Octavia (limuzína), jichž se od ledna do června prodalo 47.861 (meziročně +1,1 %) a dále roste obliba Octavie Combi, kterou si koupilo 31.874 zákazníků, tedy o 25,6 % více než loni.
Po loňském prodeji 385.330 vozů plánuje Škoda Auto v roce 2000 další zvýšení výroby a prodeje vozů. Podle vývoje v 1. pololetí 2000 lze předpokládat, že nárůst oproti roku 1999 bude významný.