Přepravní společnost DPD CZ inovuje službu DPD Private, která je určena pro doručení zásilek z e-shopů

Nově zná příjemce zásilky předem hodinový interval, kdy bude jeho objednávka doručena.

1dpd820

Jedná se o novinku na českém trhu

– kterou společnost DPD automaticky nabízí svým zákazníkům od 1. dubna. Jejím spuštěním chce společnost DPD ještě více zvýšit komfort při doručování svých zásilek, podpořit úspěšnost doručení zásilky na první pokus a zároveň usiluje o snížení počtu najetých kilometrů a s tím související ochranu životního prostředí.

Upřesnění času doručení na jednu hodinu je pod termínem Predict

– postupně zaváděno ve všech zemích, které patří do nové mezinárodní přepravní sítě DPDgroup, jejíž součástí je i česká společnost DPD CZ. Výhodou zavedení služby napříč všemi zeměmi je jednotná zákaznická zkušenost i vzájemné sdílení poznatků. Zpřesňování času doručení je možné díky speciálnímu softwaru, který kurýrům každý den naplánuje nejefektivnější cestu a automaticky optimalizuje trasy svozu a rozvozu zásilek. Výsledkem je kratší doba čekání na zásilku a podstatné zvýšení komfortu služby DPD Private. „Pro většinu zákazníků využívajících zásilkové služby je prioritou přesná informace, kdy jim bude jejich objednávka doručena. Společnost DPD proto vyhověla těmto požadavkům a zkrátila časový interval pro doručení ze dvou hodin na jednu,“ vysvětluje Daniel Mareš, jednatel společnosti DPD CZ.

Příjemce zásilky obdrží v den plánovaného doručení SMS a e-mail s upřesněním času doručení na 1 hodinu

Pokud příjemci tento termín nevyhovuje, může si ve webové aplikaci DPD Kurýr termín jednoduše změnit a ve větších městech dokonce vybrat část dne, kdy si přeje zásilku příště doručit. „Přínosem inovované služby je nejen zkrácení intervalu pro doručení, ale také šetrnější přístup k životnímu prostředí. Kurýři plánují svou trasu efektivně a díky upřesnění času dodání zákazníkům zvýší úspěšnost doručení zásilek na první pokus, a tím se sníží počty najetých kilometrů a produkce CO2,“ dodává Daniel Mareš.

Služba DPD Private se stala spolehlivým partnerem tisíce zákazníků

Odesílatelům nabízí bezpečnou přepravu jejich zásilek do druhého pracovního dne po celé České republice a komfortní a pohodlné doručení zboží jejich zákazníkům. Ti zejména ocení průběžné informování o zásilce v SMS a e-mailu nebo webovou aplikaci DPD Kurýr, ve které si mohou upravit doručení podle svých představ.

O DPD

DPD CZ je součástí DPDgroup, druhé největší mezinárodní přepravní sítě v Evropě. V České republice je společnost DPD přední poskytovatel přepravních služeb, který s 300 zaměstnanci a 600 kurýry doručí každoročně téměř 12 milionů zásilek. Díky inovativním technologiím, expertním znalostem a výborné péči o zákazníky poskytuje DPD nejlepší zkušenost s doručením všem svým zákazníkům. Inovativní službou Predict nastavuje společnost DPD nové standardy v doručování. Zákazník předem ví, kdy mu bude zásilka doručena s přesností na jednu hodinu. Zároveň si může doručení změnit tak, jak mu vyhovuje. Jako součást DPDgroup může DPD CZ využít více než 16 000 výdejních míst Pickup napříč celou Evropou a doručovat do 230 zemí po celém světě. DPDgroup je přepravní síť společnosti GeoPost, která s pomocí 26 000 zaměstnanců doručuje denně více než 3 miliony zásilek. GeoPost je mateřská společnost DPD vlastněná Le Groupe La Poste, která v roce 2014 vykázala tržby ve výši 4,9 miliard EUR.

Zdroj: Temper Communication a.s. Praha

 

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - ŠKODA AUTO v roce 2019 ve svých českých výrobních závodech vytvořila výrobní rekord

ŠKODA AUTO v roce 2019 ve svých...

Společnost ŠKODA AUTO poprvé vyrobila poprvé více než 900 000 vozů v České republice; o 2,25 % více než v předchozím roce Investice: ŠKODA AUTO důsledně modernizuje své tři výrobní...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Takto byl nový Leon zamaskován

Takto byl nový Leon zamaskován

Nový kompaktní model značky SEAT se několik dnů před svou světovou premiérou ukázal s nevšední kamufláží ve stylu mozaiky 20 metrů čtverečních speciálního litého vinylu uchovalo...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - KAMAZ-master ovládl Rallye Dakar 2020 na standardních pneumatikách Goodyear

KAMAZ-master ovládl Rallye Dakar 2020 na...

Extrémně náročný ročník potvrdil odolnost koster s technologií Goodyear Minulý pátek si tým KAMAZ-master dojel pro první a druhé místo ve slavné Rallye DAKAR a po dvanácti nesmírně...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Spuštění nové mezinárodní kampaně Peugeot e-208 s Novakem Djokovičem

Spuštění nové mezinárodní kampaně...

Značka Peugeot spouští novou mezinárodní reklamní kampaň „Move to Electric“, do které zapojila svého ambasadora Novaka Djokoviče. Ten právě odehrál první zápas na Australian Open, jenž se...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - ZNAČKA DS MÁ NYNÍ ZASTOUPENÍ I V OSTRAVĚ

ZNAČKA DS MÁ NYNÍ ZASTOUPENÍ I...

Značka DS je nově blíže zákazníkům z Moravy. Ve spolupráci s partnerskou společností KODECAR  Ostrava otevřela autorizovaný DS SERVIS a nové místo, kde lze vyzkoušet i objednat...