Nově zná příjemce zásilky předem hodinový interval, kdy bude jeho objednávka doručena.
Jedná se o novinku na českém trhu
– kterou společnost DPD automaticky nabízí svým zákazníkům od 1. dubna. Jejím spuštěním chce společnost DPD ještě více zvýšit komfort při doručování svých zásilek, podpořit úspěšnost doručení zásilky na první pokus a zároveň usiluje o snížení počtu najetých kilometrů a s tím související ochranu životního prostředí.
Upřesnění času doručení na jednu hodinu je pod termínem Predict
– postupně zaváděno ve všech zemích, které patří do nové mezinárodní přepravní sítě DPDgroup, jejíž součástí je i česká společnost DPD CZ. Výhodou zavedení služby napříč všemi zeměmi je jednotná zákaznická zkušenost i vzájemné sdílení poznatků. Zpřesňování času doručení je možné díky speciálnímu softwaru, který kurýrům každý den naplánuje nejefektivnější cestu a automaticky optimalizuje trasy svozu a rozvozu zásilek. Výsledkem je kratší doba čekání na zásilku a podstatné zvýšení komfortu služby DPD Private. „Pro většinu zákazníků využívajících zásilkové služby je prioritou přesná informace, kdy jim bude jejich objednávka doručena. Společnost DPD proto vyhověla těmto požadavkům a zkrátila časový interval pro doručení ze dvou hodin na jednu,“ vysvětluje Daniel Mareš, jednatel společnosti DPD CZ.
Příjemce zásilky obdrží v den plánovaného doručení SMS a e-mail s upřesněním času doručení na 1 hodinu
Pokud příjemci tento termín nevyhovuje, může si ve webové aplikaci DPD Kurýr termín jednoduše změnit a ve větších městech dokonce vybrat část dne, kdy si přeje zásilku příště doručit. „Přínosem inovované služby je nejen zkrácení intervalu pro doručení, ale také šetrnější přístup k životnímu prostředí. Kurýři plánují svou trasu efektivně a díky upřesnění času dodání zákazníkům zvýší úspěšnost doručení zásilek na první pokus, a tím se sníží počty najetých kilometrů a produkce CO2,“ dodává Daniel Mareš.
Služba DPD Private se stala spolehlivým partnerem tisíce zákazníků
Odesílatelům nabízí bezpečnou přepravu jejich zásilek do druhého pracovního dne po celé České republice a komfortní a pohodlné doručení zboží jejich zákazníkům. Ti zejména ocení průběžné informování o zásilce v SMS a e-mailu nebo webovou aplikaci DPD Kurýr, ve které si mohou upravit doručení podle svých představ.
O DPD
DPD CZ je součástí DPDgroup, druhé největší mezinárodní přepravní sítě v Evropě. V České republice je společnost DPD přední poskytovatel přepravních služeb, který s 300 zaměstnanci a 600 kurýry doručí každoročně téměř 12 milionů zásilek. Díky inovativním technologiím, expertním znalostem a výborné péči o zákazníky poskytuje DPD nejlepší zkušenost s doručením všem svým zákazníkům. Inovativní službou Predict nastavuje společnost DPD nové standardy v doručování. Zákazník předem ví, kdy mu bude zásilka doručena s přesností na jednu hodinu. Zároveň si může doručení změnit tak, jak mu vyhovuje. Jako součást DPDgroup může DPD CZ využít více než 16 000 výdejních míst Pickup napříč celou Evropou a doručovat do 230 zemí po celém světě. DPDgroup je přepravní síť společnosti GeoPost, která s pomocí 26 000 zaměstnanců doručuje denně více než 3 miliony zásilek. GeoPost je mateřská společnost DPD vlastněná Le Groupe La Poste, která v roce 2014 vykázala tržby ve výši 4,9 miliard EUR.
Zdroj: Temper Communication a.s. Praha