Síť servisů je již několik let zárukou vysoké kvality poskytovaných služeb, pestrosti nabízených značek a v neposlední řadě optimálního poměru ceny a výkonu.
Servis provádí: pneuservis pro osobní i nákladní automobily, prodej pneu, uskladnění pneu, geometrii, prodej ráfků, servis klimatizací, seřízení a kontrolu světel, servis brzd, výměnu olejů, servis baterií, servis výfuků, servis tlumičů a čištění interiérů vozidel.
Síť Premio byla založena v roce 1996 v Německu a brzy se rozšířila do dalších států Evropy. Česká republika je třetí zemí východní Evropy, kam síť rozšířila své služby. Nyní je v České Republice 14 poboček a do roku 2012 se plánuje otevřít dalších 46 a celkový počet dosáhne 60 poboček Premia v ČR.
Premio svým franšízovým partnerům poskytuje koncept na servis pneumatik fast fit auto servis, který zahrnuje detailní popis veškerých činností počínaje rozpisem minimální povinné nabídky zboží a služeb a konče značkovým vizuálním stylem prodejny. Vysokým nárokům na kvalitu práce v síti Premio se musí bez výjimky podřídit každý servis, který je členem sítě. Tento jedinečný koncept poskytování služeb se rovněž odráží ve sloganu sítě – PREMIO – My to umíme.
Cíle konceptu Premio
Společně dosáhnout lepší konkurenceschopnosti a vyšší efektivity prostředků vynakládaných na propagaci a modernizaci. V tomto kontextu pak společně vystupovat a uspokojovat poptávku zákazníků – konečných spotřebitelů a správců vozových parků. Nabídnout konečným spotřebitelům jednotný standard osvědčeného evropského formátu pneuservisu a autoservisu spolu s širokým sortimentem pneumatik, ráfků, příslušenství a náhradních dílů v kombinaci s profesionálními službami a efektivním marketingem.