S novým kompaktním systémem THP/XLE nabízí firma Goldhofer zásadní přednosti ve třídě užitečného zatížení 25 – 110 tun
- technika výkyvných náprav s vyrovnáváním +/- 300 mm
- nízká vlastní hmotnost při vysokém zatížení náprav
- rychle a vhodně reagující řízení s velkými řídícími úhly
- nejdelší ložná délka při nejkratší délce vozidla
- vysoká roztažitelnost
- hluboká a široká bagrová prohlubeň v podvozku
Kompaktní třída Goldhofer představuje optimální, ekonomicky výhodnou a především úspornou alternativu přepravy. Složena z jednotlivých komponentů, které se již osvědčily po mnoho let, nabízí tato řada vozidel jednoduchou obslužnost, flexibilitu a především bezpečnost.



Nový typ vozidla je tvořen ze 2 až 8 náprav. Přitom jsou vpředu k dispozici jedno-, dvou- nebo třínápravové plošinové podvozky. Zadní kompaktní dvou- a třínápravové podvozky nabízejí šířku vozidla 2 550 mm nebo 2 750 mm, čtyř- a pětinápravové podvozky zase šířku vozidla 2 750 mm, 2 850 mm a 3 000 mm. Průchozí až 950 mm široká bagrová prohlubeň umožňuje hluboké ukládání velkých bagrových ramen. K hospodárné a flexibilní přepravě různého zboží jsou k dispozici variabilní lože o nosnosti převyšující 100 tun, stejně tak byla nově vyvinuta bagrová lože s extrémně roztažitelnou délkou při nízké vlastní hmotnosti.
Tato možnost roztažení, kterou nabízí jen firma Goldhofer, dává přepravcům celkovou krátkou délku soupravy při jízdě bez nákladu, avšak s možností extrémně dlouhé roztažené ložné plochy v hlubině.
S novým modulovým systémem se nejlépe seznámíte při osobní návštěvě veletrhu AUTOTEC 2006.