Také v tomto roce znamenitě obstála paleta výrobků BMW Group v anketě čtenářů „Nejlepší vozy roku 2006“ časopisu „Auto Motor und Sport“. BMW Group nastoupila v osmi kategoriích a dokázala třemi vítězstvími a pěti umístěními na prvních třech místech atraktivitu svých produktů.
- Nové BMW řady 3 – Vítězství ve střední třídě
- BMW řady 1 – 2. místo ve třídě kompaktních vozů
- BMW řady 5 – 2. místo ve vyšší střední třídě
- BMW X5 – 2. místo v kategorii terénních vozů
- BMW řady 6, Coupé – 3. místo v kategorii sportovních vozů
- BMW řady 7 – 3. místo v luxusní třídě
- MINI – Vítěz ve třídě malých vozů
- MINI – Vítěz ve třídě malých vozů/importovaných vozů
Vedle předních pozic ve čtenářské anketě jednoho z největších evropských odborných časopisů o automobilech je dalším dokladem velké obliby vozidel koncernu BMW Group nový rekord prodeje v uplynulém roce.
S 1 327 992 prodanými automobily značek BMW, MINI a Rolls-Royce překonal koncern BMW Group v roce 2005 prodejní rekord předcházejícího roku o obdivuhodných 9,9 procent. Tím je koncern BMW Group celosvětově nejúspěšnějším výrobcem prémiových automobilů. Z velké míry k tomu přispěl vynikající materiál, jízdní vlastnosti a charakteristický design vozů BMW.
Bestseller v paletě výrobků: BMW řady 3.
Při volbě nejlepšího vozu roku 2006 se pro nový sedan BMW řady 3 rozhodla téměř třetina všech čtenářů (29,6 %) a na první pokus dosáhl vítězství ve střední třídě. Nový sedan, který je k dispozici již od března 2005, byl v uplynulém roce prodán ve 229 932 exemplářích a je nejprodávanějším automobilem koncernu BMW Group. 17 procent celkového prodeje v roce 2005 jde na konto tohoto nového bestselleru.
Ve třídě kompaktních vozů, kde je boj o vítězství nejtvrdší, bojovalo nové BMW řady 1 dobře a obsadilo druhé místo v přízni voličů. Že je BMW nové modelové řady žádané také u zákazníků, to dosvědčuje velká poptávka. V prvním kompletním roce produkce bylo prodáno celkem 149 493 vozů BMW řady 1.
BMW řady 5 a také BMW X5 zvolili čtenáři v příslušných kategoriích na druhé místo. Tím by mohlo BMW X5, které je na trhu přece jen již šest let, s kombinací stylu a sportovnosti uhájit v hodnocení terénních vozidel svou přední pozici.
Řada 7 obsadila v luxusní třídě třetí místo, stejně jako Coupé řady 6 v třídě sportovních vozů.
Vítězství ve třídě jako na běžícím pásu pro MINI.
MINI má na vítězství v kategorii malých vozů snad již předplatné: Popáté v řadě vyhrál miláček publika z továrny Oxford s velkým odstupem (52,5 % všech hlasů) první místo v celkovém hodnocení své kategorie. Vítězství v kategorii importovaných vozidel šlo dokonce již pošesté na konto kompaktního čtyřmístného vozu. Odstup od konkurentů v této disciplině byl se 63,4 procent všech hlasů ještě zřetelnější.
Značka MINI prodala v uplynulém roce poprvé více než 200 000 vozidel, přesně 200 428 vozidel. Přitom dává stále více zákazníků, jak u kabrioletu, tak i u zavřené varianty MINI, přednost dražším modelům. Nejvýraznější je to u špičkového modelu MINI Cooper S, u něhož činil nárůst oproti předcházejícímu roku 25,8 procent. Nejoblíbenějším modelem v portfoliu výrobků zůstává však stále MINI Cooper s podílem 44,4 procent.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
KIA Czech za dobu své existence na českém trhu prodala téměř 70 000 vozů.
Kia Motors Corporation – výrobce kvalitních automobilů pro všechny mladé duchem.