Společnost Mitsubishi Motors Deutschland (MMD) při uvedení novinky – Colt Coupe-Cabriolet – na německém trhu vsadila na populární zpěvačku, skladatelku, matku, spisovatelku – MMD vsadilo na Nenu.
Nena je prototypem úspěšné ženy, která po celý svůj život a v průběhu celé své kariéry vždy zůstala oběma nohama pevně na zemi. Nena je skutečná celebrita, která je po mnoho let velice respektovaná, a to nejenom pro svou práci, ale i díky svému všeobecnému přístupu k životu – je stále pozitivní a optimisticky naladěná. A to se také odráží v celé kampani na Colt CZC. Pro MMD celou kampaň s head-lines “Nebe je dostatečně velké pro každého“, “Vyčistěte si hlavu za 22 s“ a “V malých věcech se skrývá více zábavy“ – tisk, TV spot, DM a internet – připravila reklamní agentura ADK Deutschland GmbH.
Do výroby kampaně bylo vloženo 600 000 EUR, mediální náklady celé kampaně činily 7 000 000 EUR. Vynaložené prostředky byly vysoké, avšak je potřeba si uvědomit, že vozy typu cabriolet tvoří v Německu téměř 5% celkového trhu novými vozy (pozn.: pro srovnání v ČR tvoří kabriolety jen něco přes 0,2%, načítaně s dalšími sportovními vozy 0,58% za 1-10/2006; zdroj: statistika prodejů SDA) a jsou rok od roku stále oblíbenější. MMD svou kampaní podpořilo nejenom trendy model řady Colt z dílny designérského studia Pininfarina, ale též další verze modelu Colt (tří- a pěti-dveřové provedení). Jen za období 5-9/2006 prodalo MMD skoro 3 000 kabrioletů (cca 90% s motorem 1,5i a 10% s 1,5i Turbo).
Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií.
Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií