Dopolední tréninky začínají v sobotu 3. října v 9 hodin, od 13 hodin jsou na programu závodní jízdy všech kategorií.
Fotografie z minulého ročníku 2014:
Historické automobily na okruhu
K Podzimnímu Sosnění na sosnovském autodromu je přihlášeno v tuto chvíli šest desítek historických automobilů včetně formulí, a každým dnem se stále ještě hlásí další zájemci. Diváci se mohou těšit na zajímavé automobily, ale i několik osobností.
Bývalý úspěšný vrchař Jiří Voves po skončení kariéry před několika roky prohlašoval, že už nikdy do závodního automobilu nesedne. Jezdec, jenž závodil třicet let s cestovními automobily Škoda, Renault, BMW, Peugeot a hlavně Subaru a vozil poháry i z evropských kopců, bude mít premiéru s formulí MTX 1-01. Se stejným vozem pojede i dcera Pavla, kterou byste už marně hledali pod příjmením Vovsová. Před dvěma měsíci se vdala a nyní je Stránská.
Asi největším favoritem této skupiny je Katka Trojanová
– ze slavného závodního rodu Trojanů – s Wartburgem a Trabantem patřil k absolutní špičce ve své době otec Karel, s Trabantem závodil i strýc Zdeněk, mimo jiné dlouholetý kameraman sportovních přenosů ČS.televize a bratra Karla není třeba snad ani představovat.
Na startu nebude chybět ani kvarteto originálních formulí 3 s motory Wartburg ze šedesátých let, s kterými se představí Zdeněk Křivohlavý, Zdeněk Buchar, Karel Mencl a Rudolf Böhm.
S formulí MTX 1-01 startuje i Tomáš Pavlík, jeden z hlavních organizátorů Podzimního Sosnění, a tak bude mít po celý den o zábavu postaráno.
Pestré pole cestovních automobilů je rozděleno opět do pěti kategorií
– přičemž asi nejzajímavější bude kategorie 5, kde spolu budou závodit speciály a sportovní automobily, jako například Škoda 130 RS, Ford Escort, Jaguar XJS, Renault 5 GT, Mini Cooper atd. Tady startuje i mistr republiky ze sedmdesátek let Jiljí Chmelař s Mini Cooperem. V kategorii „škodovek“ by se měl objevit Petr Daníček se Škodou 130 LR Evo ze Železného Brodu. S automobilem, který připravovala Škoda Auto koncem 80. let pro rallye a který po zrušení skupiny S nebyl nikdy homologován.
Vstup na závody je zdarma, chybět nebude ani double decker Leyland, kde se podává lahodná káva.
Více na: