Podíl internetu na prodejích ojetých vozů stále roste. Za první pololetí roku 2008 navštívilo webové stránky www.aaaauto.cz přes 1,8 milionu unikátních návštěvníků, kteří si prohlédli téměř 40 milionů stránek.
Meziročně to představuje nárůst počtu návštěvníků o 22 % a o 5 % u navštívených stránek.
„Internet je při výběru automobilů stále oblíbenější, protože pomáhá zákazníkům šetřit jejich čas. Automobil si můžou pohodlně nejenom najít, ale i rezervovat z domova. Do autocentra se potom přicházejí podívat na předem připravený vůz,“ uvedl ředitel výkupu skupiny AAA AUTO Petr Vaněček.
Na webových stránkách AAA AUTO se na kartě jednotlivých vozů nacházejí reálné fotografie, které zachycují skutečný stav vozu, což není u konkurence obvyklé. Každý motorista má možnost si stav vozu vybraného přes internet důkladně osobně ověřit jak při zkušební jízdě, tak i při technické prohlídce, včetně možnosti využití zvedací rampy.