Boris Tománek, PR & Marketing Manager CZ/SK/H, byl jmenován do funkce Brand PR & Interactive Marketing Manager pro střední a jihovýchodní Evropu.
Na nově vytvořenou pozici Cluster Marketing Coordinator pro region Česká republika, Slovensko a Maďarsko nastupuje Katarína Ardová, bývalá PR & Marketing Specialist společnosti Goodyear Dunlop Tires Czech.
Jan Dobiáš se stává novým PBU Consumer manažerem a nahrazuje tak odcházejícího Marka Hlaváče.
Boris Tománek

– jenž pracoval na pozici PR & Marketing Manager pro Českou republiku, Slovensko a Maďarsko dva a půl roku, byl nově jmenován do funkce Brand PR & Interactive Marketing Manager CSEE (střední a jihovýchodní Evropa). Od začátku roku 2012 tedy zodpovídá za plánování a koordinaci PR aktivit a interaktivních médií pro 14 zemí střední a jihovýchodní Evropy.
Katarína Ardová

– bude nově zastávat pozici Cluster Marketing Coordinator s odpovědností za realizaci PR a marketingových aktivit v rámci České republiky, Slovenska a Maďarska. Katarína Ardová pracuje ve společnosti Goodyear Dunlop Tires Czech 5 let, poslední 2 roky v marketingovém oddělení.
Jan Dobiáš

– střídá Marka Hlaváče na pozici PBU Consumer Manager pro region Česká republika, Slovensko a Maďarsko. Jan Dobiáš pracuje ve společnosti Goodyear Dunlop od února 2010 a doposud vykonával funkci Marketing Manager Consumer and Commercial pro střední a jihovýchodní Evropu.
Goodyear
Goodyear je jedním z největších světových výrobců pneumatik. Společnost zaměstnává přibližně 73 000 pracovníků a své výrobky vyrábí v 54 závodech ve 22 zemích světa. V inovačních centrech v Akronu, Ohio a v Colmar-Berg, Lucembursko jsou vyvíjeny nejmodernější výrobky a služby, které stanovují technologické a výkonnostní standardy pro celé odvětví.
Více informací naleznete na www.goodyearpneu.cz.