Posádka EuroOil teamu Václav Pech jun. s Petrem Uhlem hned v úvodu soutěže potvrdila roli jednoho z favoritů a již od začátku sváděla tvrdý boj se smečkou vozů kategorie S2000.
„V úvodu soutěže nás hned trochu potrápila technika a již na divácké rychlostní zkoušce v Českých Budějovicích nám klouzala spojka. Mechanici v následujícím krátkém servisu vyměnili co se dalo, ale během dalších rychlostních zkoušek problém pokračoval. V dalším servisu se ukázalo, že závadu s unikajícím olejem do spojky nebude možné v daných podmínkách odstranit a budeme s tím muset absolvovat zbytek soutěže. Byl to handicap, který nás stál mnoho drahocenného času. Tradiční náročnost krumlovské rallye umocnilo tentokrát ještě počasí se spoustou přeháněk, kterému odpovídalo množství vytahaného bláta v zatáčkách z krajnic. V noci se k tomu ještě na poslední rychlostce přidala hustá mlha, ze které rozsvícená světelná rampa dělala před autem neprostupnou bílou zeď. Skvěle nám ale seděl rozpis a dokonalá spolupráce s Petrem nám v mlze dovolovala jet rychle i ,,naslepo,“ chválí spolujezdce Václav Pech jun., který závěrečnou rychlostní zkoušku dne vyhrál. V závěru první etapy tak posádce patřilo druhé místo v celkových výsledcích.
I v průběhu druhé etapy bylo modrožluté Mitsubishi EuroOil teamu vždy mezi těmi nejrychlejšími a zejména skvělé časy na nejdelší rychlostní zkoušce rallye, na legendárních Malontech, znamenaly, že Václav Pech jun. s Petrem Uhlem uhájili druhé místo v absolutní klasifikaci a opět zcela dominovali produkčním vozům.
,,I když jsme neudělali závažnější chybu, nešlo být za daných okolností o mnoho rychlejší. Trať během soutěže lemovalo obrovské množství diváků a vyvrcholením opět bylo snad nejkrásnější slavnostní vyhlášení výsledků, večer pod zámkem v Jelení zahradě, kde byla skvělá atmosféra,velkolepý ohňostroj, no prostě jako vždy v Českém Krumlově,“ uzavírá Václav Pech jun., který znovu ukázal že i s produkčním mitsubishi může stačit speciálům S2000.
Další start Václava Pecha nyní čeká na jihomoravské Rallye Hustopeče.
Konečné výsledky Rallye Český Krumlov 2010:
1. | Kresta-Gross | Peugeot 207 S2000 | 1h37’45″2 |
2. | Pech-Uhel | Mitsubishi Lancer Evo IX | +1’10″8 |
3. | Valoušek-Hrůza | Škoda Fabia S2000 | +3’53″4 |
4. | Tarabus-Trunkát | Ford Fiesta S2000 | +4’14″4 |
5. | Arazim-Gál | Mitsubishi Lancer Evo IX | +4’55″8 |
6. | Peták-Benešová | Peugeot 207 S2000 | +5’19″7 |
7. | Tlusťák-Škaloud | Škoda Fabia S2000 | +7’23″8 |
8. | Landa-Novák | Mitsubishi Lancer Evo IX | +8’53″1 |
9. | Gassner-Thannhäuser | Mitsubishi Lancer Evo X | +9’39″5 |
10. | Šlehofer-Soběhart | Fiat Punto S1600 | +10’43″0 |
www.VaclavPech.cz
Tuto tiskovou informaci připravuje redakce RallyeJournal.cz.
Petr Eliáš, fotografie Václav Štauber, RallyeJournal.cz
Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií.
Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií