Outdoorová kampaň značky prémiových pneumatik Continental

se rozjíždí paralelně s losováním pro Mistrovství světa ve fotbale FIFA 2006

Continental AG, Oficiální Partner Mistrovství světa ve fotbale FIFA 2006, rozjíždí outdoorovou propagační kampaň, kterou by chtěl v Lipsku přivítat hvězdy světového fotbalu.


Outdoorová kampaň značky prémiových pneumatik Continental

Od 2. prosince jsou na trase mezi letištěm Halle-Lipsko a lipským výstavištěm bannery vítající kapitána anglického národního mužstva Davida Beckama a francouzskou fotbalovou superstar Zidaneho. Totéž se připravuje i pro Naohiru Takahara z Japonska, Zlatana Ibrahimovice ze Švédska a německého fotbalistu Lukase Podolskeho, stejně jako pro Franze Beckenbauera, prezidenta organizačního výboru MS ve fotbale FIFA 2006.

Po dobu 90 minut se bude celý svět soustředit na fotbal, Lipsko a Lothara Matthäuse: Mobilní panely ponesou i slogan „Nejlepší fotbalisté světa se budou před naším Lotharem opět třást strachy“. Lothar Matthäus je bývalý německý fotbalový reprezentant, držitel rekordu, který se bude pátečního rozlosování osmi skupin osobně účastnit.


Rozlosování bude zítra – v pátek 9. prosince od 20:30 do 22:00 v Lipsku a bude přenášeno do více než 130 zemí.


Pro Continental je tato kampaň součástí outdoorové iniciativy, která byla odstartovaná v prosinci 2003 v souvislosti s rozlosováním kvalifikačním skupin ve Frankfurtu. Očekává se, že los bude sledovat více než 300 milionů diváků, což by mohlo opět přispět k dalšímu propojení značky prémiových pneumatik Continental s fotbalem. Finální los je také velmi důležitý pro interní přípravu v koncernu Continental, protože pro kvalitní zajištění průběhu návštěv hostů koncernu (z více než 100 zemí) na fotbalových utkáních bude potřeba zajistit mnoho detailů a informací.


Koncern Continental je předním dodavatelem brzdových systémů, komponentů podvozků, elektronického zařízení vozidel, pneumatik a technických elastomerů. Společnost v roce 2004 dosáhla obratu 12,6 miliard eur a v současné době po celém světě zaměstnává přibližně 81.000 lidí.


Continental je oficiálním partnerem Mistrovství světa ve fotbale FIFA 2006TM, které se bude konat v Německu. Další informace najdete na adrese www.conti-online.com a www.ContiFanWorld.com.

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Za 40 sekund zjistíte, jak se vyrábí nová CUPRA Formentorhttp://www.youtube.com/watch?v=pV2BkrWPMhY/hqdefault.jpg">

Za 40 sekund zjistíte, jak se vyrábí...

Na montážní lince výrobního závodu Martorell se něco změnilo: Poprvé se na ní objevují nové světlomety Matrix LED s charakteristickým světelným designem, který připomíná oči s motivem...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Co dělat po dopravní nehodě/hqdefault.jpg">

Co dělat po dopravní nehodě

Abyste jakoukoli dopravní nehodu mohli řešit s klidnou hlavou, je dobré vědět, jak v takových chvílích správně postupovat, případně kdy je nutné volat policii a jak správně komunikovat...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Naváže Štajf ve Španělsku na domácí úspěch?

Naváže Štajf ve Španělsku na domácí...

Evropský šampionát automobilových soutěží historických vozů se z České republiky přestěhuje o nadcházejícím víkendu do slunného Španělska. V jubilejním 15. ročníku Historic Rally of...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - ROLLS-ROYCE Představuje Cullinan Series II a Cullinan Series II Black Badge

ROLLS-ROYCE Představuje Cullinan Series...

Rolls-Royce Motor Cars přestavil novou podobu nejluxusnějšího SUV na světě Cullinan Series II a jeho temného alter ega Cullinan Series II Black Badge.   Původní Cullinan, představený v roce...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Světová premiéra modelu Nová California: Nejinovativnější kempink car všech dob

Světová premiéra modelu Nová...

California je ikonou v segmentu kempovacích vozů. Volkswagen Užitkové vozy nyní ve světové premiéře představuje zcela nově vyvinutou generaci bestselleru, jehož bylo vyrobeno již více než...