Opel Corsa OPC s přeplňovaným benzinovým motorem o objemu 1,6 l a výkonem 141 kW/192 k dokáže zrychlit z 0 na 100 km/h během 7,2 s.



Nejvyšší točivý moment 230 Nm, který lze krátkodobě funkcí „overboost“ zvýšit na více než 260 Nm, se přenáší na přední kola prostřednictvím standardně montované šestistupňové převodovky.



Nová Corsa OPC se na trhu objeví nedlouho po své březnové výstavní premiéře na autosalonu v Ženevě.
S dynamickým charakterem nové Corsy OPC dobře ladí její sportovní styling. Na první pohled zaujmou střešní spojler, výrazná maska chladiče a dramaticky tvarované přední i zadní nárazníky s mohutnými otvory pro přívod a odvod vzduchu. O smyslu pro efektní detail svědčí například záďový difuzér v tmavé kontrastní barvě s integrovanou, centrálně umístěnou koncovkou výfuku ve tvaru převráceného trojúhelníku a speciálně tvarovaná vnější zpětná zrcátka.
Corsa OPC dostala náležitě upravený podvozek, který odpovídá vysokým výkonům motoru i sportovnímu charakteru vozu. Během intenzivního testování na legendární Severní smyčce německého okruhu Nürburgring se konstruktérům podařilo dokonale nastavit vlastnosti podvozku Corsy OPC, tak, aby řidič měl vždy vůz dokonala pod kontrolou. Klíčovými prvky nově naladěného podvozku Corsy OPC jsou robustnější profily prvků závěsů zadních kol a pozměněná geometrie, resp. kinematika jejich torzní příčky, nově nastavená tuhost sestavy pružiny/tlumiče, snížení podvozku o 10 mm a mohutnější stabilizátor.
Sportovnímu charakteru Corsy OPC byly přizpůsobeny i vlastnosti standardně montovaného elektronického stabilizačního systému ESP, který řidič může v případě potřeby deaktivovat. Nová Corsa OPC vyjíždí na sedmnáctipalcových litých kolech, na která jsou obuty pneumatiky rozměru 215/45 R17. Na přání se dodávají i osmnáctipalcová litá kola s pneumatikami šíře 225.
Šestnáctipalcový brzdový systém s modře lakovanými brzdovými třmeny a kotoučovými brzdami u všech kol (vpředu ventilované disky průměru 308 mm, vzadu kotouče průměru 264 mm) garantuje spolehlivou deceleraci za všech okolností.
Sportovní duch Corsy OPC je jasně patrný i z provedení jejího interiéru. Kromě tradičních OPC leštěných krytů dveřních prahů, chromovaných rámečků palubních přístrojů s červenými ručkami a modře orámovanými výdechy ventilace (k dispozici i ve stříbřitém dekoru) dostala Corsa OPC také atraktivní sportovní kůží obšitý volant. Volant má v ploché hlavě modrý (na přání stříbrný) dekorativní kroužek, na vysoké ambice vozu poukazuje i středová konzole v černém klavírním laku a aluminiové pedály. Dominantním prvkem interiéru ovšem samozřejmě jsou nová anatomická sedadla Recaro s integrovanými hlavovými opěrkami. Vůbec poprvé se u sedadel tohoto druhu objevují integrované boční airbagy.
Uvedením nové Corsy OPC se rodina OPC modelů značky Opel rozšíří na pětici. Na vrcholu řady stojí Vectra OPC (ve verzích GTS nebo Caravan) poháněná motorem o výkonu 206 kW/280 k. Následují modely Zafira OPC (nejrychlejší produkční van světa, dosahující rychlosti až 231 km/h) a Astra OPC – oba poháněné dvoulitrovým přeplňovaným zážehovým motorem o výkonu 177 kW/240 k. Meriva OPC je poháněna podobným motorem, jako nová Corsa OPC – čtyřválcem o výkonu 132 kW/180 k, se kterým Meriva OPC jede přes 220 km/h, což z přizpůsobivého pětimístného minivanu dělá zcela výjimečný model své třídy.
„Modely řady OPC propůjčují značce Opel tolik žádaný emotivní náboj. A právě proto OPC verze tak perfektně pasuje i do modelové řady Corsa, která má zacíleno především na mladé zákazníky, kteří si rádi vychutnávají dynamickou jízdu,“ říká Alain Visser, výkonný ředitel automobilky Opel odpovědný za evropský marketing.