WebTop100 je profesionální platformou pro hodnocení přihlášených webových portálů českých společností v rámci Czech Top 100.
Zatímco na počátku , konkrétně v letech 2003 a 2004 probíhalo hodnocení v rámci jednoho společného žebříku, od roku 2005 fungují i oborové žebříky a mezi obory samozřejmě nechybí ani auto-moto; mezi dalšími jsou pak např. telekomunikace, finance, cestovní ruch, gastronomie atd.
V čele oborového žebříku auto-moto se sice od roku 2005 stabilně drží Škoda Auto, ale letos bylo její vítězství skutečně ohrožené. Na paty jí totiž výrazně šlapal nový web společnosti M Motors CZ s.r.o. Nové webové stránky značky Mitsubishi Motors sice skončily na druhém místě, ale s opravdu minimálním bodovým rozdílem o 1,6 bodu.
Nový web pro M Motors CZ s.r.o. od základů zpracovala, co do architektury i designu stránek, společnost Comin.cz, s.r.o. Stránky byly do ostrého provozu spuštěny v červnu letošního roku, a to u příležitosti autosalonu v Brně, kdy si odbyly svoji zatěžkávací zkoušku.
Všechny přihlášené webové stránky do WebTop100 hodnotila vždy odborná porota z hlediska 5 základních oblastí: použitelnost, grafický design, technické řešení, marketing a přínos pro uživatele. První 4 kritéria hodnotili 4 odborníci na danou oblast a přínos pro uživatele pak oborový garant. Komplexní výsledky WebTop100 2008 najdete na: http://www.webtop100.cz/zebricky/vysledky-2008