Nejúspěšnější prémiové kombi své třídy nabízí nejen mimořádné jízdní zážitky a nekompromisní kvalitativní standard, ale také vyšší užitnou hodnotu pro sport a rekreaci.
Nové Audi A4 Avant bude možné objednávat od poloviny března a první vozy se na českém trhu objeví v květnu.
Základem nové generace je samozřejmě verze sedan, pro který je charakteristické posunutí přední pětiprvkové nápravy výrazně vpřed. To umožnilo nové generaci Audi A4 dosáhnout lepšího rozložení hmotnosti mezi nápravy a dosáhnout vyšší přesnosti v ovladatelnosti a rychlosti reakcí automobilu na povely řidiče. A4 Avant sdílí tyto vlastnosti nového sedanu, a přidává širší možnosti využití.
Ze sportovních proporcí nového kombi s krátkým předním převisem, dlouhou kapotou a velkorysým rozvorem náprav těží jak jízdní projev, tak i cestující v interiéru.
Vytříbený design je už dlouhou dobu jedním z pilířů úspěchu značky Audi a nové A4 Avant to stvrzuje. Poslední sloupek karoserie nového kombi je sportovně skloněný, což vozu dodává dynamickou image kupé. Karoserie je dlouhá 4,71 m a je tedy o 12 centimetrů delší než předchozí generace, ale současně je asi o 10 % lehčí. Zavazadlový prostor disponuje ve své rozšířené podobě objemem 1430 l – nejvíce ve třídě luxusních kombi střední třídy. V základním uspořádání je k dispozici 490 l.
Audi uvede na trh nový A4 Avant se dvěma zážehovými a třemi vznětovými motory a nabídka motorových verzí bude postupně rozšiřována.
Motor 1.8 TFSI 118 kW (160 k) se vyznačuje vysokou účinností, která vychází mj. z kombinace přímého vstřikování paliva do válců a přeplňování. Vrcholnou pohonnou jednotkou bude šestiválec 3.2 FSI 195 kW (265 k).
Motor 2.0 TDI, který má nyní nový systém vstřikování paliva common-rail, bude dodáván ve dvou výkonových provedeních se 105 kW (143 k) a později i se 125 kW (170 k). Na vrcholu nabídky vznětových motorů je vidlicový šestiválec 3.0 TDI 176 kW (240 k).
V nabídce jsou šestistupňové manuální a automatické převodovky tiptronic, ale také převodovka multitronic s plynule měnitelným převodem.
V průměru došlo k růstu nejvyšších výkonů u modelu A4 Avant o téměř 8 %, ale současně se spotřeba zážehových motorů snížila v průměru o 12 % a u motorů TDI o téměř 9 %.
Stejně jako v případě sedanu Audi A4 jsou i pro kombi A4 Avant připraveny nové asistenční systémy Audi parking system (usnadňující parkování), Audi lane assist (varující před nechtěným opuštěním jízdního pruhu) nebo Audi side assist (systém varující řidiče před vozidlem, které je právě v mrtvém úhlu).
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií