Uvádíme aplikace 3 značek, Delphi, Denso a Continental VDO.
DELPHI (čerpadla řady DFP 3, vstřikovače řady DFI 1.5):
- Diesel-hybrid Peugeot 508 RHX, založený na použití elektromotoru a vznětového motoru o obsahu 2 litry (DW10C, 2,0 HDI). Systém disponuje výkonem až 200 koní a 500 Nm točivého momentu.
- Diesel-hybrid Peugeot 3008, založený na použití elektromotoru a vznětového motoru o obsahu 2 litry (DW10C, 2,0 HDI). Systém disponuje výkonem až 200 koní a 500 Nm točivého momentu.
- Diesel-hybrid Citroën DS5, založený na použití elektromotoru a vznětového motoru o obsahu 2 litry (DW10C, 2,0 HDI). Systém disponuje výkonem až 200 koní a 500 Nm točivého momentu.
- Diesel-hybrid Mercedes-Benz E-class, založený na použití elektromotoru integrovaného do 7stupňové automatické převodovky a vznětového motoru o obsahu 2,1 litru (OM651/22). Systém disponuje maximálním výkonem 170 kW (240 koní) a kroutícím momentem 600 Nm.
- Motor řady K9K o výkonu 55 a 65 kW (1,5 dCi), používaný ve vozidlech aliance Renault/Nissan.
- Motor řady OM651/D18, použitý poprvé ve vozidle třídy B (Mercedes-Benz) a po uvedení v Ženevě i ve vozidlech třídy A. Tento motor disponuje výkonem 80 či 100 kW a kroutícím momentem až 300 Nm.
DENSO (jednoválcvé čerpadlo nové řady, piezovstřikovače nové řady bez statického přepadu):
Sky-D vznětový motor pracující se vstřikovacími tlaky až 2.500 bar – první použití tohoto motoru je ve vozidle Mazda CX-5, motor plní s obrovským předstihem normu Euro 6
VDO CONTINENTAL (vylepšené čerpadlo a piezovstřikovače pro normu Euro 5):
Motor řady K9K o výkonu 81 kW (1,5 dCi), používaný ve vozidlech aliance Renault/Nissan.