BMW Lifestyle kolekce umožňuje postihnout všechny fasety BMW Welt Revue: radost z pohybu a smyslových zážitků, agility myšlení, přiznání k aktivnímu stylu života. Vedle klasických výrobků, jako jsou přívěsky ke klíčům, hodinky, psací potřeby nebo zavazadla, útočí Lifestyle výrobky ve větším měřítku aktivitami BMW Group ve formuli 1, v golfu a ve sportovním plachtění.
Výrobky, od kožené kabelky až po Hightech horská kola, odrážejí značkové kvality automobilů a motocyklů BMW: dynamiku, design a inovaci. Maximální kvalita, optimální materiály, dokonalé zpracování a charakteristický design jsou pevně spojeny se značkou BMW a musejí být u příslušenství a miniatur splněny právě tak jako u originálních vozidel. Požadavek prvotřídnosti platí ve stejné míře i pro Lifestyle výrobky.
Všechny výrobky jsou vyráběny společně s nejlepšími partnery příslušných oborů. Zpracovávané materiály a vyráběné kolekce podléhají stejné kvalitativní kontrole jako automobily a motocykly BMW. Celý proces vývoje, od úvodního nápadu až k uvedení na trh, jsou téměř identické. Po výzkumu trhu a ekonomické analýze je vyvinut designový koncept. Prototypy výrobků zajišťují kvalitativní požadavky a především funkčnost. Laboratorní kontroly jsou zárukou používání materiálů založených na nejmodernějších technologiích.Stupnici hodnot definoval vedoucí designér BMW Chris Bangle, pod jehož vedením byla vyvinuta také kolekce Lifestyle: „Naše kolekce čerpá svůj styl z podstaty značky. Neboť pouze vhodný charakter může definovat vlastní styl.“ Hodnověrnost je pro BMW otázkou autentičnosti výrobku nebo konceptu. Hodnověrnost značky vzniká z všeobecné myšlenkové podstaty toho, co BMW vytváří.
Od poloviny 70. let se BMW zabývá módními doplňky. První kolekce BMW Lifestyle přišla na trh v roce 1997. Zatím zahrnuje okolo 3000 výrobků – oblečení, módní doplňky jako hodinky a sluneční brýle, jízdní kola, miniatury a také nabídku pro děti, jako je Kidsbike, který roste s dítětem. Kromě toho také četnými cenami za design vyznamenané odstrkovadlo Baby Racer. Všechny výrobky navrhují vývojoví pracovníci a designéři BMW, příp. jsou vyvinuty exkluzívně pro BMW. Marketing, design a prodej definují při přípravě, která témata a jaké techniky know how budou převzaty z vozidel do reklamních výrobků a výrobků M&L.
Za reklamní a Lifestyle kolekci od BMW (a MINI) zodpovídá koncernové oddělení pro prodej náhradních dílů a příslušenství, jež je součástí odbytu. V tomto oddělení pracuje cca 25 zaměstnanců. Objem Lifestyle s výrobky BMW, MINI a F1 má podíl 1,6 % na celkovém obratu tohoto koncernového oddělení.
Nejdůležitějšími nástroji odbytu jsou obchodní organizace. Další odbytové cesty jsou vytvářeny a částečně v pilotních projektech testovány, například exkluzivní obchody, které jsou v Číně velmi úspěšné, a také Shop in Shops nebo prodej prostřednictvím vybraných odborných obchodů. Jízdní kolo nové generace od BMW bude prodáváno od roku 2005 poprvé také prostřednictvím vybraných odborných obchodů prodávajících jízdní kola společnosti Winora. Kromě toho budou všechny výrobky nabízeny přes BMW obchody na internetu. Výrobky od MINI, které byly navrženy ve spolupráci s držiteli licence, jako např. MINI brýle (De Rigo) nebo MINI tašky (Mandarina Duck), mohou být navíc zakoupeny u vybraných obchodních partnerů. BMW Lifestyle kolekce je k dispozici u vybraných dealerů BMW
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií