Nová kampaň Bridgestone se zaměřuje na bezpečnost

Bridgestone, největší výrobce pneumatik na světě, spustil koncem září novou reklamní kampaň zaměřenou na problematiku bezpečnosti.

Nejnovější kampaň upozorňuje na skutečnost

– že „pneumatiky jsou jediným bezpečnostním systémem automobilu, který má kontakt s vozovkou“, a je součástí široce pojaté komplexní kampaně, zaměřené na posilování hodnot značky Bridgestone a zejména jejího úsilí o zvyšování bezpečnosti řidičů a cestujících.

Plně integrovaná kampaň

Integrovaná multimediální kampaň bude velmi viditelná díky využití široké škály komunikačních kanálů včetně televize, tisku, internetu a venkovních nosičů reklamy po celé Evropě. Kampaň rovněž staví na silném propojení značky Bridgestone se světem sportu. V postupně uváděných televizních reklamách se proto objevují analogie mezi sportovními výkony a výkonem pneumatik Bridgestone.

Nový korporátní spot zaměřuje pozornost na důležitost pneumatik jako „jediného bezpečnostního systému [vašeho automobilu], který má kontakt s vozovkou“. Ambicí prémiové značky Bridgestone je zvýšit mezi spotřebiteli povědomí o důležité funkci pneumatik u každého vozidla. Proto jsou pneumatiky Bridgestone „konstruovány s ohledem na vaši bezpečnost“.

Tato korporátní kampaň je podporována produktovými spoty

– s řešeními pro různé skupiny spotřebitelů. Koncem roku 2014 budou uvedeny spoty zaměřené na bezpečnost v zimě a na mokru, v nichž bude vystupovat vrcholná zimní pneumatika Blizzak LM001 a cestovní pneumatika Turanza T001. První spot se zaměří na bezpečnost a přilnavost v zimě vytvořením paralely mezi jízdou v zimě a sjezdovým lyžováním, zatímco druhý spot upozorní na podobnost mezi přilnavostí na mokru a plaváním.

Kombinací nekonvenčních záběrů kamery, technicky vyspělých metod modelování a dynamického střídání pomalých a rychlých pasáží vznikl ohromující a vizuálně přitažlivý televizní spot, který jasně podporuje klíčové zaměření kampaně na bezpečnost. Jízda s pneumatikami, které jsou v dobrém stavu a hodí se pro panující jízdní podmínky a počasí, by proto měla být hlavní prioritou.

Hlavní pilíř strategie Bridgestone

Jake Rønsholt, generální ředitel obchodní jednotky Consumer Business Unit ve společnosti Bridgestone Europe, k tomu říká: „Naším cílem je demonstrovat výhody pneumatik Bridgestone emocionálním způsobem, který je provázán s našimi sponzorskými aktivitami a naplňuje firemní slogan značky Bridgestone ‚Your Journey, Our Passion‘. Z loňské studie segmentace zákazníků, kterou jsme uskutečnili na hlavních evropských trzích, zcela jasně vyplynulo, že zákazníci mají největší zájem o bezpečnost za všech podmínek. Tento motiv uvedlo 43 % dotazovaných zákazníků jako hlavní kritérium pro svůj nákup pneumatik. S ohledem na tuto skutečnost jsme připravili novou vizuální kampaň, která se snaží pohlížet na bezpečnost z nejrůznějších úhlů jazykem, jenž je univerzální – prostřednictvím sportů.“

Bridgestone usiluje o poskytování nejvyšší úrovně bezpečnosti bez ohledu

– na stav vozovky a počasí, ve všech světových regionech a v jakémkoli ročním období. Proto Bridgestone staví vývoj zimních pneumatik a výkon svých pneumatik na mokru na stejnou úroveň se svými ostatními prémiovými produkty a ostatními provozními vlastnostmi. Důraz na tyto oblasti je integrální součástí celkové strategie značky. Nejnovější generace pneumatik Bridgestone stanovuje nová měřítka pro přilnavost, ovladatelnost a spolehlivost dokonce i v extrémních podmínkách díky aplikaci nejmodernějších technologií v konstrukci, dezénu běhounu a materiálech.

Integrovaná kampaň značky Bridgestone byla spuštěna různými komunikačními kanály v září/říjnu na šesti trzích (Velká Británie, Německo, Francie, Itálie, Španělsko a Polsko). Strategii a plán kampaně připravila společnost UM (Universal McCann), které je zodpovědná také za mediální strategii na evropských trzích. Mediální plán zahrnuje využití rozmanitých komunikačních kanálů se společným přístupem k televizním spotům a videím, aby bylo dosaženo maximálního dosahu a interakce. Kromě toho je kampaň doplněna rozmanitými aktivitami, působícími mimo domov cílové skupiny, včetně inovativních speciálních formátů, přitažlivých internetových formátů a podpory v tisku.

Společnost UM (Universal McCann; Holding IPG New York)

– je řazena do Top 10 mediálních agentur a mezi její mezinárodní a národní klienty patří například A.T.U, BASF, Bridgestone, Brown-Forman, DekaBank, Engelhard Arzneimittel, FRoSTA, GALERIA Kaufhof, General Mills, Hunkemöller, Intersport, Media Markt, Penny, South African Tourism, Toys’R’us a ZURICH Versicherung. Kromě hlavního sídla ve Frankfurtu nad Mohanem je tato agentura zastoupena také pobočkami v Hamburku, Norimberku a Mnichově.

Bridgestone Europe NV/SA s evropskou centrálou v belgickém Bruselu je klíčovou divizí Bridgestone Corporation, největšího výrobce pneumatik a gumárenských produktů na světě se sídlem v Tokiu. V Evropě Bridgestone provozuje vývojové a výzkumné centrum, 8 továren a má zastoupení ve více než 30 zemích s celkem 12 500 zaměstnanci. Pneumatiky vyvíjené a vyráběné v Evropě jsou rovněž exportovány mimo evropské teritorium.

V České republice působí Bridgestone od roku 1994

– a dodává sem kompletní řadu osobních, nákladních, motocyklových a zemědělských a stavebních pneumatik značek Bridgestone, Firestone, Dayton a First Stop. Sídlo společnosti je v Praze.

 

Související články

Volvo bude mít díky bioplynu první...

Volvácký výrobní závod v čínském Tchaj-čou přechází na bioplyn, díky čemuž se stává první klimaticky neutrální továrnou v Číně značky. Využívání bioplynu namísto zemního plynu...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Toyota rozšiřuje akční nabídku, ceny jsou ještě výhodnější

Toyota rozšiřuje akční nabídku, ceny...

Toyota vyrukovala s jarní ofenzivou. Velkou část modelů lze pořídit s ještě větším zvýhodněním. V akční nabídce je teď také Prius s plug-in hybridním pohonem nebo Highlander. Nová...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Superb dostupná další pohonné jednotky včetně nového plug-in hybridu

Superb dostupná další pohonné jednotky...

Čtvrtá generace modelu Superb vstupuje na český trh v dalších variantách. Nabídku motorizací obohacuje výkonný zážehový motor 2,0 TSI, karosářskou verzi kombi lze nově objednávat i s...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Honda v Milánu představí vizi udržitelnosti

Honda v Milánu představí vizi...

Honda na festivalu Milan Design Week, který se uskuteční ve dnech 16. až 21. dubna, představí svůj rozvíjející se přístup k udržitelnějšímu produktovému designu a poprvé v Evropě...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - LBX je tak trochu jiný Lexus do města

LBX je tak trochu jiný Lexus do města

LBX je zcela novým modelem pro nový trh značky Lexus v Evropě. Má ambice změnit pravidla hry a stát se klíčovým modelem k dalšímu růstu značky v tomto regionu. LBX, dosud nejkompaktnější...