Nová jmenování vedoucích pracovníků zastoupení značek Peugeot, Citroën a DS v České republice

Generální ředitel značek Peugeot, Citroën a DS v České republice, pan Olivier PARRY, jmenoval od 1. prosince 2014 do vedoucích funkcí tyto pracovníky:

  • Pan František NEUMAN je jmenován Ředitelem značek Citroën a DS v České republice.
  • Marco VENTURINI je jmenován Ředitelem značky Peugeot v České republice.
  • Martina BEDRNOVÁ je jmenována Marketing leader pro značky Peugeot, Citroën a DS v České republice.
  • Milan ŠALAMOUN je jmenován Ředitelem pro servis a náhradní díly pro značky Peugeot, Citroën a DS v České republice.
  • Jaromír HEŘMANSKÝ je jmenován Ředitelem B2B a ojetých vozů pro značky Peugeot, Citroën a DS v České republice.

František NEUMAN

1neuman600

– 51 let, pracuje pro značku Citroën od 1992 a v zastoupení Citroën Česká republika je zaměstnán od roku 2001 na pozici obchodního ředitele.

Marco VENTURINI

1venturi600

– 45 let, pracuje u společnosti Peugeot od roku 2005. Do roku 2014 zastával pozici Ředitele prodeje.

Martina BEDRNOVÁ

1bedr600

– pracuje pro značku Citroën od roku 2002, nejprve na pozici PR manažerky a od 2012 na pozici Marketingové ředitelky.

Milan ŠALAMOUN

1salamoubb600

– 59 let, pro značku Peugeotu pracuje od roku 1996, kdy nejprve zastával pozici Zástupce technického ředitele a od roku 2000 pozici Technického ředitele.

Jaromír HEŘMANSKÝ

1herm600

– 37 let, pracuje v automobilovém odvětví od roku 1997. U koncernu PSA pracuje na pozici fleetového manažera od 2011 a naposledy zastával funkci B2B manažera pro značky Peugeot a Citroën pro Čechy, Slovensko a Maďarsko.

PSA Peugeot Citroën

Skupina PSA Peugeot Citroën, za kterou stojí dvě světově proslulé značky Peugeot a Citroën, prodala po celém světě v roce 2013 celkem 2,8 milionu vozů, z toho 42 % mimo Evropu. Jako druhý největší výrobce automobilů v Evropě dosáhla skupina v roce 2013 obratu 54 miliardy eur. Skupina PSA Peugeot Citroën je evropským lídrem z hlediska emisí CO2, průměrné emise CO2 v roce 2013 činily 115,9 g/km. Skupina PSA Peugeot Citroën je obchodně přítomna ve 160 zemích. Její aktivity zahrnují i financování (Banque PSA Peugeot Citroën Finance) a výrobu automobilového příslušenství (Faurecia).

Více informací naleznete na www.psa-peugeot-citroen.com

Zdroj: Lenka Martinová, PR manager

 

 

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta -

SEAT nainstaluje 39 000 solárních panelů. Ztrojnásobí kapacitu vlastní výroby z OZE Společnost SEAT S.A. ztrojnásobí kapacitu vlastní výroby elektrické energie z obnovitelných zdrojů...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Dostavba Pražského okruhu už měla být dávno hotová, myslí si 88 % respondentů

Dostavba Pražského okruhu už měla být...

Dostavba Pražského okruhu vstoupila do další fáze. Projekt čeká na posouzení dokumentace EIA Ministerstvem životního prostředí. Podle většiny Pražanů a Středočechů už měl být okruh ale...

Jak nejlépe vozit lyže a snowboard v autě

Před jízdou na hory je nutné vědět, jak poskládat lyže, snowboard a další vybavení do auta. Nejpohodlnější variantou je střešní box, kam se vejde nejen několik párů lyží či snowboard,...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Jak připravit auto na zimu? Přezutí gum nestačí

Jak připravit auto na zimu? Přezutí gum...

Příprava auta na zimu by určitě neměla končit tím, že splníme ze zákona povinnost mít auto přezuté na zimní pneumatiky. Co ještě je třeba udělat? Od 1. listopadu až do konce března byste...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Aramco a Stellantis potvrzují kompatibilitu syntetických paliv s evropskými motory

Aramco a Stellantis potvrzují...

Skupina Stellantis dospěla po několikaměsíčním testování ve svých technických centrech po celé Evropě k závěru, že 24 rodin motorů, které používají její evropská vozidla prodaná od...