Nový symbol odráží postavení společnosti Toyota na trhu a její špičkovou modelovou nabídku. Nový symbol přináší prodejcům Toyoty po celé Evropě svěží, stylovou a vysoce kvalitní image. Tříletý program zavedení nového symbolu zahrnuje zhruba 3000 prodejců.
Nová identita značky bude během příštích tří let zavedena u všech prodejců Toyoty po celé Evropě (týká se to 3000 prodejních a servisních míst). Program bude zahájen v dubnu 2005. Kompletní změna v označení dealerství bude dokončena v roce 2007, kdy firma Toyota slaví 70. výročí své existence.
Základ nové identity značky vychází z trojrozměrné interpretace klasického symbolu Toyoty, tří propojených elips, který v kovově stříbrném provedení odráží vizuální soulad koncesionářských prodejen s označením vozů Toyota a současnou pozicí značky na trhu.
Cílem nového programu změny identity značky u dealerů je zvýšit povědomí zákazníků o firmě Toyota. Nový symbol současně představuje svěží, stylovou a vysoce kvalitní image Toyoty a jejího výrobního profilu.
„Tři elipsy“ Toyoty jsou celosvětovým symbolem těsného vztahu Toyoty k zákazníkům. Tento symbol byl vytvořen v roce 1989. Dvě středové elipsy se proplétají v pravých úhlech, tak aby vyjadřovaly spolehlivost ve vztahu Toyoty k zákazníkům, zatímco jejich tvar symbolizuje počáteční písmeno samotného označení firmy. Prostor v pozadí představuje globální rozmach technologií firmy Toyota a neomezený potenciál automobilky pro budoucnost.
Nový symbol, již potřetí upravený od roku 1963, kdy se Toyota poprvé etablovala na evropském kontinentu, se dočkal velkého uznání na nedávném celoevropském shromáždění koncesionářů značky Toyota.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií