Scania představuje novou kombinaci hnacího ústrojí se 6-stupňovou převodovkou s vysokým točivým momentem a jednoduchým schématem řazení. Uzpůsobena je jízdním vlastnostem 9-litrových motorů Scania.



Nová převodovka s plynulým a přímým řazením je schopna snášet hodnoty točivého momentu motoru až do 1 250 Nm. Dostupná je pro rozvážkové vozy řady P s nápravou 4×2 a výkonem motoru 230 nebo 270 k a pro vozidla o celkové hmotnosti 18 tun nebo celkové kombinované hmotnosti až 26 t.
Schéma řazení je stejné jako u osobního automobilu se 6-stupňovou převodovkou: dvojité H se zpátečkou vlevo. Řadicí páka nemá žádné přídavné funkce (žádné dělené nebo měnitelné stupně).
Skříň převodovky je celohliníková a v porovnání s 8-stupňovou převodovkou aktuální řady je úspora hmotnosti více než 87 kg. Poměr odstupňování mezi prvním a nejvyšším přímým převodem je 7,72. Volitelně je u převodovky dostupný odběr výkonu, například pro hydraulické čerpadlo.
Všechny servisní práce se provádějí zespod vozidla, což je praktické pro rozvážková vozidla s pevnými nástavbami. Tloušťka obložení spojky je 5 mm, stejná jako u větších převodovek Scania. Interval výměny oleje je stejný jako u ostatních rozvážkových aplikací – 3 roky nebo každých 360 000 km.
Zavedení 6-stupňové převodovky u rozvážkových vozů předcházelo více než desetileté úspěšné používání u autobusů. Dodavatelem je společnost ZF, kompletní servis a dodávky náhradních dílů ale budou plně v režii servisní sítě Scania. Zahájení výroby je plánováno na květen 2006.