Koncepce s označením NV200 obrací komerční design lehkých užitkových vozů doslova vzhůru nohama.
Nejnápadnější funkcí je úložný box, který se při parkování vysune ze zavazadlového prostoru dodávky. Když pak úložný box zakotví na svém místě, dno zavazadlového prostoru se promění v mobilní kancelář.
Koncepce NV200 byla společně vyvinuta studii Nissan Design Center v Japonsku a ve Velké Británii. Absence předsudků ohledně toho, jakou formu by mělo vozidlo mít, umožnila týmu přijít s radikální, avšak zároveň zcela praktickou koncepcí. „Naše koncepce je velmi účinným nástrojem, který však nepostrádá lidský rozměr“, vysvětluje Shiro Nakamura, senior vicepresident a kreativní ředitel společnosti Nissan Motor Co., Ltd.
Jakkoliv uspořádání úložného boxu v koncepci NV200 řeší například i specifické potřeby profesionálního podvodního fotografa – prostřednictvím „mokrých“ a „suchých“ úložných zón pro potápěčskou výbavu a kameru – lze základní koncepci upravit tak, aby vyhovovala specifickým potřebám nejrůznějších oborů.
Úložný box je při jízdě skryt v zavazadlovém prostoru. Po příjezdu na místo určení se vysune dozadu, aby umožnil snadný přístup k úložným zónám. Uvolněný prostor se přemění na mobilní kancelář – sedadlo spolujezdce se po zakřivené kolejnici natočí dozadu, tak, aby bylo obráceno ke stolku pro počítač, který se spustí z boční stěny dodávky.
Lehká užitková vozidla Nissan
Společnost Nissan Motor Co., Ltd. plánuje zdvojnásobit množství prodaných lehkých užitkových vozů (LCV) na více než 100 000 vozů v Evropě a to do konce fiskálního roku 2010. Tyto plány jsou součástí cíle společnosti dosáhnout před koncem tohoto desetiletí celosvětového vedoucího postavení.
Za účelem posílení své dealerské sítě vytvoří společnost Nissan prodejní kanál pro lehké užitkové vozy, a bude pokračovat v propagaci partnerských sítí, jako například té, kterou má se společností Volvo Trucks, na trzích, kde síť užitkových vozů značky Nissan není dostatečně rozvinuta.
Společnost Nissan v minulých dvou letech celosvětově dosáhla v segmentu lehkých užitkových vozů pozoruhodných výkonů. Tento segment se stal jedním z pilířů obchodního plánu firmy.
V kalendářním roce 2006 prodala společnost Nissan na celém světě 489 579 lehkých užitkových vozů a dosáhla tak 8% konsolidované provozní ziskové marže o rok dříve, než bylo plánováno.
V Evropě dosáhly prodeje 48 778 kusů lehkých užitkových vozů. Nejpopulárnějším vozem značky v tomto segmentu se stala dodávka střední třídy Primastar, které se prodalo 17 996 kusů a dále pak lehký užitkový vůz Cabstar, s prodejem 13 879 kusů.
Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií.
Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií