Nissan Motor Co. Ltd. oznámila

– luxusní značka Infiniti bude uvedena na evropský trh v průběhu roku 2008.

Značka Infiniti, jejíž prodej byl zahájen v roce 1989 ve Spojených státech a Kanadě, se nyní prodává v Severní Americe, Tchai-wanu, na Středním Východě a v Koreji. V roce 2006 se začne s prodejem vozů této značky v Rusku a v roce 2007 pak i v Číně a na Ukrajině.

„V roce 1999 jsme učinili rozhodnutí zásadním způsobem reinvestovat do značky Infiniti a zaměřit se na vynikající výrobky a maximální spokojenost zákazníků,“ uvedl Ghosn. „Tato investice učinila z Infiniti nejrychleji rostoucí luxusní značku ve Spojených státech. Infiniti je globálně uznávána za své spojení designu, provozních parametrů a pohodlí. Nyní jsme připravení poskytnout tuto unikátní značku i zákazníkům v Evropě,“ pokračuje Ghosn.

Infiniti se bude v Evropě distribuovat prostřednictvím speciální prodejní a servisní sítě, která začne fungovat v průběhu roku 2008. Podrobné informace o aktuální modelové nabídce a obchodní struktuře budou sděleny v předstihu před zahájením prodeje.

„Je to ideální doba pro uvedení Infiniti na evropský trh,“ poznamenal Brian Carolin, senior viceprezident pro prodej a marketing, Nissan Europe. „Toto načasování nám pomůže uvést nejnovější generaci modelů Infiniti, včetně řady zcela konkurenceschopných benzinových a dieselových motorů navržených speciálně pro požadavky náročných evropských zákazníků,“ dodal Carolin.

Značka Infiniti si vybudovala svou pověst díky prvotřídnímu zákaznického servisu, modernímu designu a jízdním vlastnostem. Od doby, kdy Nissan v roce 1999 opět zaměřila svou pozornost na Infiniti, vzrostl prodej značky ve Spojených státech v roce 2005 ze 72 637 aut na 136 401 aut, což je nárůst o 88%.

Nissan zaměstnává v Evropě 12 000 lidí, kteří pracují v jeho konstrukčních, výzkumných a vývojových, logistických, prodejních a marketingových závodech. V roce 2005 vyrobila společnost ve svých  britských a španělských továrnách celkem 508 901 aut a v Evropě prodala 540 954 aut. Sídlo společnosti Nissan Europe je v Trappes (Paříž) ve Francii.

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nový Lexus LBX a inovovaný UX se představují v národní premiéře

Nový Lexus LBX a inovovaný UX se...

Zbrusu nové SUV značky Lexus pod označením LBX a inovovaný model UX se zcela novým hybridním pohonem se v národní premiéře představily v luxusním prostředí resortu Chateau Mcely. Hlavní...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nové modely CUPRA Formentor a CUPRA Leon

Nové modely CUPRA Formentor a CUPRA Leon

Značka s rolí nekonvenčního vyzývatele odhalila nové modely CUPRA Formentor a CUPRA Leon, které navážou na úspěchy svých předchůdců modernizovaným designem a mnoha vylepšeními. Nová CUPRA...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Jarní tipy na skrytá místa u Prahy s Toyotou Prius

Jarní tipy na skrytá místa u Prahy...

Pokud hledáte cíl pro první jarní výlety, nevynechejte čtyři úžasná místa, která se skrývají nedaleko hlavního města. Vyrazili jsme na ně se zbrusu novou Toyotou Prius s plug-in hybridním...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Range Rover Electric: Testován tak, aby byl lídrem

Range Rover Electric: Testován tak, aby...

Cíl je, aby se Range Rover Electric stal lídrem v oblasti elektrického pohonu, kultivovanosti a luxusního cestování. První prototypy se vydaly do několika lokalit s nejnáročnějšími podmínkami...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Výjimečné partnerství: Závodní tým formule 1 se bude nově jmenovat Scuderia Ferrari HP

Výjimečné partnerství: Závodní tým...

Globální spolupráce dvou předních značek HP a Ferrari zahrnuje společný závazek k inovacím, výkonu a důvěře. Logo HP se na formulích objeví již v nadcházejícím závodě F1 v Miami....