Značka Infiniti, jejíž prodej byl zahájen v roce 1989 ve Spojených státech a Kanadě, se nyní prodává v Severní Americe, Tchai-wanu, na Středním Východě a v Koreji. V roce 2006 se začne s prodejem vozů této značky v Rusku a v roce 2007 pak i v Číně a na Ukrajině.
„V roce 1999 jsme učinili rozhodnutí zásadním způsobem reinvestovat do značky Infiniti a zaměřit se na vynikající výrobky a maximální spokojenost zákazníků,“ uvedl Ghosn. „Tato investice učinila z Infiniti nejrychleji rostoucí luxusní značku ve Spojených státech. Infiniti je globálně uznávána za své spojení designu, provozních parametrů a pohodlí. Nyní jsme připravení poskytnout tuto unikátní značku i zákazníkům v Evropě,“ pokračuje Ghosn.
Infiniti se bude v Evropě distribuovat prostřednictvím speciální prodejní a servisní sítě, která začne fungovat v průběhu roku 2008. Podrobné informace o aktuální modelové nabídce a obchodní struktuře budou sděleny v předstihu před zahájením prodeje.
„Je to ideální doba pro uvedení Infiniti na evropský trh,“ poznamenal Brian Carolin, senior viceprezident pro prodej a marketing, Nissan Europe. „Toto načasování nám pomůže uvést nejnovější generaci modelů Infiniti, včetně řady zcela konkurenceschopných benzinových a dieselových motorů navržených speciálně pro požadavky náročných evropských zákazníků,“ dodal Carolin.
Značka Infiniti si vybudovala svou pověst díky prvotřídnímu zákaznického servisu, modernímu designu a jízdním vlastnostem. Od doby, kdy Nissan v roce 1999 opět zaměřila svou pozornost na Infiniti, vzrostl prodej značky ve Spojených státech v roce 2005 ze 72 637 aut na 136 401 aut, což je nárůst o 88%.
Nissan zaměstnává v Evropě 12 000 lidí, kteří pracují v jeho konstrukčních, výzkumných a vývojových, logistických, prodejních a marketingových závodech. V roce 2005 vyrobila společnost ve svých britských a španělských továrnách celkem 508 901 aut a v Evropě prodala 540 954 aut. Sídlo společnosti Nissan Europe je v Trappes (Paříž) ve Francii.