Na evropský trh se dostane v roce 2005. Nissan počítá s investicemi do nového vozu ve výši 140 miliónů euro – na design, vývoj a přípravu výroby. Produkce odstartuje na podzim 2005 s počáteční kapacitou 20.000 jednotek za rok.
Mario Canavesi, senior vicepresident pro marketing a prodej Nissan Europe, řekl: „Tato nová verze Micry bude první kabrioletem Nissan, vyráběným v Evropě. Významně tak rozšíří počet modelů, vyjíždějících z evropských továren Nissanu. Zachová si to nejlepší ze současné Micry – atraktivní design, potěšení z jízdy a praktičnost. Navíc nabídne potěšení z jízdy s nebem nad hlavou, spojené s jistotou a praktičností uzavřeného kupé do každého počasí.“
Nové kupé kabriolet vyvinul Nissan Technical Centre Europe v těsné spolupráci s německou karosárnou Karmann, proslulou zkušenostmi se střešními systémy a speciálními vozy. Pokud to bude možné, bude se nové auto montovat na stejné lince v Sunderlandu, jako Micra. Karmann bude pouze „on-site“ subdodavatelem na střešní systém včetně jeho ukládání do zavazadlového prostoru. Tyto komponenty budou dodávané do NMUK jako kompletní moduly, montované off-line zaměstnanci NMUK, pracujícími v oddělené zóně finální montáže.
Vůz vyjde z konceptu Micra C+C, který měl premiéru na pařížském autosalónu v roce 2002. Podobně jako výstavní exponát bude mít skládací pevnou střechu a uspořádání sedadel 2+2.
Bližší informace ohledně cen a specifikací vozu budou uvolněny až před zahájením prodeje.
Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií.
Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií