Nezávislý průzkum potvrdil spokojenost klientů se službami CAC Leasing

72 % klientů, kteří uvažují o dalším leasingu nebo úvěru, si dle výsledků průzkumu opět vybere CAC LEASING.

Dle průzkumu CAC LEASING bylo více než 80 % klientů v době trvání smluvního vztahu se společností CAC LEASING v pravidelném kontaktu s jejími zaměstnanci, a to většinou telefonicky. Přes 70 % klientů našlo alespoň jeden pozitivní atribut při hodnocení smluvního vztahu s CAC LEASING.

Tři čtvrtiny klientů CAC LEASING dle průzkumu uvažují o další leasingové nebo úvěrové smlouvě, a to do jednoho roku. 72 % z těchto klientů prohlásilo, že si opět vybere CAC LEASING. Kvalitní klientský servis hraje v oblibě společnosti jednu z klíčových rolí.

„Naši kontaktní zaměstnanci jsou klienty hodnoceni velmi pozitivně ve všech sledovaných atributech. Zaměstnanci jsou schopni řešit požadavky klientů, jsou přátelští, vstřícní a flexibilní. Případné nesrovnalosti či požadavky byly řešeny rychle a ke spokojenosti zákazníků. Zákazníci se cítí být velmi dobře informováni. Hodnotí výborně jak množství, tak relevanci informací. Nejvíce zákazníků preferuje komunikaci telefonicky a emailem,“ dodává k výsledkům průzkumu Erika Duchanová, ředitelka marketingu a komunikace CAC LEASING.

Pro 68 % klientů je pořízení osobního nebo užitkového automobilu hlavní motivací pro uzavření další smlouvy o leasingu nebo úvěru. Informace o možnostech financování klienti získávají nejčastěji aktivním vyhledáváním v prostředí internetu nebo při osobních návštěvách na pobočkách.

„Průzkum byl proveden během léta po celé České republice a byl zaměřen na spokojenost klientů se službami  CAC LEASING. Na jeho zpracování se podílela renomovaná společnost Ipsos Tambor. Výsledky se výrazně nelišily od předchozího roku. Téměř 3% nárůst však nastal v oblasti celkové spokojenosti klientů se smlouvou u CAC LEASING,“ doplňuje Erika Duchanová.

Skupina CAC LEASING, do které patří vedle univerzální leasingové společnosti CAC LEASING i dceřiné společnosti Renault Leasing, CAC Full Service Leasing a CAC pojišťovací makléřská, uzavřela k 31. prosinci loňského roku 25 664 smluv. V pořizovacích cenách bez daně z přidané hodnoty tak financovala pro své klienty movité a nemovité věci za 14,766 mld. korun. Jméno společnosti CAC LEASING se v závěru letošního roku změní na UniCredit Leasing CZ a společnost tak dokončí svoji integraci do evropské finanční skupiny UniCredit Group. Název společnosti však nadále ve svém názvu CAC Auto Finance ponesou produkty financování dopravní techniky.

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Aramco a Stellantis potvrzují kompatibilitu syntetických paliv s evropskými motory

Aramco a Stellantis potvrzují...

Skupina Stellantis dospěla po několikaměsíčním testování ve svých technických centrech po celé Evropě k závěru, že 24 rodin motorů, které používají její evropská vozidla prodaná od...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Evropské snahy o snížení emisí CO2 ohroženy Českou republikou

Evropské snahy o snížení emisí CO2...

Průměrné emise CO2 u nově zaregistrovaných osobních aut v Evropě sice rok od roku klesají, ale Česká republika kazí evropské emisní statistiky. Češi totiž kupují nová auta s vysokou...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Kia EV9 vyhrála kategorii luxusních vozů německé soutěže „Auto roku 2024“.  V Česku bude stát pod 2 miliony korun

Kia EV9 vyhrála kategorii luxusních...

Kia EV9 oslovila 27člennou porotu německé soutěže „Auto roku 2024“ (GCOTY) a bylo vyhlášeno vítězem kategorie luxusních vozů. Kia EV9 tím odsunula osm konkurenčních modelů zařazených do...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nový Amarok jako kempovací vůz se střešním stanem a hardtopem

Nový Amarok jako kempovací vůz se...

Volkswagen Užitkové vozy představuje na veletrhu Caravan Salon přestavbu modelu Amarok PanAmericana. Tento speciální pick-up byl upraven společností Genesis Import. Vznikl tak dokonalý automobil pro...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nové BMW X5 Protection VR6

Nové BMW X5 Protection VR6

Nové provedení nejprodávanějšího pancéřovaného vozu světa s klasifikací VR6 přichází s přepracovaným designem a upraveným interiérem se špičkovými prvky digitalizace – přebírá...