Nezávislý průzkum potvrdil spokojenost klientů se službami CAC Leasing

72 % klientů, kteří uvažují o dalším leasingu nebo úvěru, si dle výsledků průzkumu opět vybere CAC LEASING.

Dle průzkumu CAC LEASING bylo více než 80 % klientů v době trvání smluvního vztahu se společností CAC LEASING v pravidelném kontaktu s jejími zaměstnanci, a to většinou telefonicky. Přes 70 % klientů našlo alespoň jeden pozitivní atribut při hodnocení smluvního vztahu s CAC LEASING.

Tři čtvrtiny klientů CAC LEASING dle průzkumu uvažují o další leasingové nebo úvěrové smlouvě, a to do jednoho roku. 72 % z těchto klientů prohlásilo, že si opět vybere CAC LEASING. Kvalitní klientský servis hraje v oblibě společnosti jednu z klíčových rolí.

„Naši kontaktní zaměstnanci jsou klienty hodnoceni velmi pozitivně ve všech sledovaných atributech. Zaměstnanci jsou schopni řešit požadavky klientů, jsou přátelští, vstřícní a flexibilní. Případné nesrovnalosti či požadavky byly řešeny rychle a ke spokojenosti zákazníků. Zákazníci se cítí být velmi dobře informováni. Hodnotí výborně jak množství, tak relevanci informací. Nejvíce zákazníků preferuje komunikaci telefonicky a emailem,“ dodává k výsledkům průzkumu Erika Duchanová, ředitelka marketingu a komunikace CAC LEASING.

Pro 68 % klientů je pořízení osobního nebo užitkového automobilu hlavní motivací pro uzavření další smlouvy o leasingu nebo úvěru. Informace o možnostech financování klienti získávají nejčastěji aktivním vyhledáváním v prostředí internetu nebo při osobních návštěvách na pobočkách.

„Průzkum byl proveden během léta po celé České republice a byl zaměřen na spokojenost klientů se službami  CAC LEASING. Na jeho zpracování se podílela renomovaná společnost Ipsos Tambor. Výsledky se výrazně nelišily od předchozího roku. Téměř 3% nárůst však nastal v oblasti celkové spokojenosti klientů se smlouvou u CAC LEASING,“ doplňuje Erika Duchanová.

Skupina CAC LEASING, do které patří vedle univerzální leasingové společnosti CAC LEASING i dceřiné společnosti Renault Leasing, CAC Full Service Leasing a CAC pojišťovací makléřská, uzavřela k 31. prosinci loňského roku 25 664 smluv. V pořizovacích cenách bez daně z přidané hodnoty tak financovala pro své klienty movité a nemovité věci za 14,766 mld. korun. Jméno společnosti CAC LEASING se v závěru letošního roku změní na UniCredit Leasing CZ a společnost tak dokončí svoji integraci do evropské finanční skupiny UniCredit Group. Název společnosti však nadále ve svém názvu CAC Auto Finance ponesou produkty financování dopravní techniky.

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nový Lexus LBX a inovovaný UX se představují v národní premiéře

Nový Lexus LBX a inovovaný UX se...

Zbrusu nové SUV značky Lexus pod označením LBX a inovovaný model UX se zcela novým hybridním pohonem se v národní premiéře představily v luxusním prostředí resortu Chateau Mcely. Hlavní...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nové modely CUPRA Formentor a CUPRA Leon

Nové modely CUPRA Formentor a CUPRA Leon

Značka s rolí nekonvenčního vyzývatele odhalila nové modely CUPRA Formentor a CUPRA Leon, které navážou na úspěchy svých předchůdců modernizovaným designem a mnoha vylepšeními. Nová CUPRA...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Jarní tipy na skrytá místa u Prahy s Toyotou Prius

Jarní tipy na skrytá místa u Prahy...

Pokud hledáte cíl pro první jarní výlety, nevynechejte čtyři úžasná místa, která se skrývají nedaleko hlavního města. Vyrazili jsme na ně se zbrusu novou Toyotou Prius s plug-in hybridním...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Range Rover Electric: Testován tak, aby byl lídrem

Range Rover Electric: Testován tak, aby...

Cíl je, aby se Range Rover Electric stal lídrem v oblasti elektrického pohonu, kultivovanosti a luxusního cestování. První prototypy se vydaly do několika lokalit s nejnáročnějšími podmínkami...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Výjimečné partnerství: Závodní tým formule 1 se bude nově jmenovat Scuderia Ferrari HP

Výjimečné partnerství: Závodní tým...

Globální spolupráce dvou předních značek HP a Ferrari zahrnuje společný závazek k inovacím, výkonu a důvěře. Logo HP se na formulích objeví již v nadcházejícím závodě F1 v Miami....