První snažení nového vozu BMW M3 E92 bylo spíše sporadické a viděli jsme tak 70% toho, co tento vůz bude po doladění umět.
Na dráze mosteckého autodromu se v tento únorový čas spíše zkoušelo vše, co se dalo. Dolaďovaly se technické parametry vozu a díky přívětivému počasí mohla proběhnout i první ostrá jízda. Podvozek a některé další díly ještě nevykazovaly to, co v nich je, a tak bylo auto nejen bez vyladění podvozku, ale také bez patřičného výkonu. Další únorové testy už budou určeny vážným zájemcům o starty s tímto novým náčiním.
Za to vůz BMW 130i překvapil všechny zúčastněné. S deflektorem a vylepšeným výkonem dosáhl testovací jezdec velmi pěkného času. Ten byl o celou vteřinu rychlejší, než doposud zajeté maximum zde v Mostě. A to za velmi chladného počasí a na 2 roky starých pneumatikách. V blízkých dnech bude také oznámen dodavatel pneumatik na příští sezónu a můžeme jen naznačit, že je téměř jistý.
Zrušené testování ve Francii na okruhu v Alés, tak plně nahradil Most, kde to naši testovací jezdci velmi dobře znají a na jejich výkonu to bylo znát. Další testy, které se budou konat opět zde v Mostě, již mají k dispozici vážní zájemci o závodění v NEW BMW Challenge 2008, která začíná v dubnu na okruhu Nürnburgring.
Vláďa Rožánek, New BMW Challenge 2008
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií