Program:

Sobota – 8. května 2004:
- 08,00 – 10,00 – Technické přejímky
- 11,00 – 18,00 – Soutěže v sekcích
- 18,00 – 20,00 – Volba „Miss Truck Trial 2004“ uvádí Heidi Janků pod záštitou Techsport klubu ČR
- 20,30 – 02,00 – „Horečka sobotní noci“ Diskotéka Josefa Melena
Neděle – 9. května 2004:
- 09,00 – 17,00 – Soutěže v sekcích
- 20,00 – Vyhlášení výsledků
Po celý víkend budou promítány hokejové zápasy Mistrovství světa 2004 na velkoplošné obrazovce.
Nejlépe bude pár fotografií, abyste věděli co vás v Milovicích čeká, fotografie jsou z Milovic z roku 2003:







Ti z Vás, kteří jste fandové tohoto atraktivního sportu jistě přijedete. A pro ty, kteří nejsou úplně v obraze: Truck Trial je poměrně mladý sport. Vznikl v Anglii, kde si pár pánů usmyslelo dokázat, že musí nutně přerazit svým náklaďákem vyjedou všechno a brzo se tento atraktivní sport velmi rychle rozšířil do celé Evropy, Českou republiku od roku 1991 nevyjímaje.
Další soutěže v ČR v roce 2004:
- 15.-16.května Mohelnice
- 12.-13. červen Velký Luh (Cheb)
- 24.-25 července Žďár nad Sázavou
- 21.-22.srpna UJKOVICE ( Mladá Boleslav )
- 18.-19.září CHŘÍČ (Plzeň -sever) nebo Žatec (Louny)
Mezinárodní soutěže v roce 2004:
- 29.-30. května Montalieu ( F )
- 26.-3. července Berlin – Wroclav
- 17.-18.července Tubingen ( D )
- 7.-8. srpna Osnabruck ( D )
- 28.-29.srpna Budapest ( H )
- 4.-5.září Voitsberg ( A )
A pokud chcete získat další podrobné informace, pak navštivte www.trucktrial.cz a dozvíte se další podrobnosti a možná, že se i vy stanete soutěžákem s náklaďákem.
Asi nejdostupnější pro většinu z Vás bude kategorie S1. To jsou vesměs T805. Tedy auta relativně levná, malá a tudíž převážení schopná. Pokud opravdu nemáte rádi prcky, pak je tu kategorie S2, kde z dostupných vozidel přichází v úvahu IFA nebo GAZ 66. V této třídě mimochodem jezdí náš nejúspěšnější reprezentant v ETT Pavel Cacák na voze Praga UV80, který získal titul mistra Evropy. A jestliže v sobě nemůžete zadusit pocit megalománie pak jsou tu třídy S3, 4, popř. 5, kde můžete jezdit s největším vozem startovního pole jako ku příkladu T813 8×8.
Po technické stránce by vozy měly odpovídat předpisům o bezpečnosti ETT, jakožto zavedeného standardu (nutno podotknout, že něco ošidit se opravdu nevyplácí – nejsou to šlapací autíčka a nejlehčí „drobeček“ váží 2,5 t). Samozřejmostí musí být ochranný rám, čtyřbodové bezpečnostní pásy, odpojovač baterie, hasicí přístroje, vyprošťovací lano, přilba atd.