Vedle MIMINI drinků a losování o víkend s MINI zahájila tato party kampaň LET´S MINI, která od dubna probíhá na českém tr našem trhu.
Akce a reklamní kampaň s názvem LET´S MINI navazují na události posledních měsíců s titulem: MINI. IS IT LOVE? Zatímco se její komunikační kanály nesly, jak název napovídá, v duchu vztahu mezi MINI a jeho majitelkou nebo majitelem, nová kampaň se zaměří více na automobil samotný. Na jeho výborné jízdní vlastnosti blížící se pocitu z motokáry, na nadšení, které svezení v MINI přináší. Ale i na jeho sebevědomý a extravagantní vzhled a potěšení z městského života, který nikdy nekončí.
Party v K.U. Baru přilákala i řadu známých osobností. Mezi hosty nechyběly modelky a nositelky ocenění Miss ČR Diana Kobzanová a Kateřina Průšová, moderátorka Zuzana Belohorcová, dále se ve společností vozů MINI objevil přední český stylista Daniel Procházka a dva finalisté soutěže Česko hledá superstar – loňský účastník Standa Dolínek a letošní Ali Amiri.
MINI je samostatnou značkou patřící spolu s BMW a Rolls-Royce do společnosti prémiových značek BMW Group. MINI se prodává ve verzích MINI One, MINI Cooper, MINI Cooper S, MINI One Cabrio, MINI Cooper Cabrio a MINI Cooper S Cabrio.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií