Prodej nových vozů v roce 2011:
Téměř polovina prodaných nových aut připadá na značku Škoda (4 599 vozů), následuje Volkswagen (4 193), značka Audi (1 255) a 235 vozů Porsche. Mezi Porsche byl nejúspěšnější model Cayenne se 139 vozy, Panamera si našla 52 zákazníků, modelu 911 se prodalo 31 vozů a modelu Boxster/Cayman 13 vozů.
„V loňském roce jsme zaznamenali nejlepší prodeje sítě Porsche Inter Auto CZ v historii. Jelikož prodejní čísla se nám daří zvyšovat už řadu let, opět jsme potvrdili pozici nejúspěšnějšího hráče na trhu,“ říká ředitelka komunikace Porsche Inter Auto CZ Anna Gruberová. „Celkovou situaci na trhu vnímáme jako stabilní a pro nadcházející rok plánujeme další růst. Hodně si slibujeme od prodejů značky Škoda, která uvádí na trh několik nových modelů,“ dodává Gruberová.
Prodej ojetych vozů:
K významnému navýšení došlo rovněž u ojetých vozů, kterých Porsche Inter Auto CZ prodala 3 329, což představuje dokonce 17% nárůst.
Servisní služby:
Porsche Inter Auto CZ se dařilo i v oblasti servisu, když zákazníkům prodala více než 400 000 servisních hodin. Zůstává tak největším poskytovatelem servisních služeb v ČR.
Obrat firmy:
Pozitivní výsledky se projevily v obratu firmy, který za uplynulý rok činil 6,9 miliardy korun.
Nová značka u Porsche Inter Auto CZ:
V prosinci 2011 se Porsche Inter Auto CZ stalo nově oficiálním autorizovaným servisem a zároveň prodejním zastoupením vozů značky Bentley pro Českou republiku.