Návštěvnost inzertního Automodulu překročila čtvrt milionu přístupů za měsíc

Inzertní server Automodul.cz z rodiny iDNES.cz, zaměřený na prodej automobilů v České republice, dosáhl v lednu 2009 ve své historii rekordní návštěvnosti a zaznamenal výborné obchodní výsledky.

V lednu hledalo na Automodul.cz vůz 104.694 návštěvníků, kteří zhlédli téměř 2,4 miliónu stránek a vygenerovali návštěvnost, která převýšila 250.000 přístupů. Oproti předchozímu měsíci se tak k nabídce vozů dostalo o 34.602 uživatelů více, což představuje nárůst téměř o 49 %.

Ruku v ruce s růstem návštěvnosti Automodul.cz jdou i jeho obchodní výsledky: „Zvýšený zájem o automobily pociťujeme nejen v růstu návštěvnosti, ale také v růstu tržeb z inzerce. Výnosy jsou nyní výrazně vyšší než jsme na podzim plánovali,“ uvedl Vladimír Dubeň, vedoucí prodeje S.M.E. projektů na iDNES.cz.

„Tento trend svědčí o tom, že i přes zprávy o finanční krizi v České republice zájem o automobily roste. Vysvětluji si to tím, že čím obtížněji se automobily prodávají, tím se zvyšuje zájem o jejich inzerci,“ dodal Vladimír Dubeň.

Z analýzy zdrojů návštěvnosti je patrné, že nejrychlejšího meziměsíčního růstu dosahovaly přístupy z fulltextových vyhledavačů. Ty se v lednu podílely na celkové návštěvnosti Automodul.cz 16,59 %. V předchozím měsíci to bylo pouhých 5,84 %. Jednou z příčin takto dramatického zvýšení návštěvnosti Autmodul.cz byla aplikace zásad optimalizace pro vyhledavače (SEO). Celý server prošel rozsáhlou rekonstrukcí, a stal se tak pro roboty fulltextových vyhledavačů přístupnějším. V přeneseném slova smyslu se přiblížil samotným uživatelům internetu.

„Kromě zvýšení návštěvnosti serveru Automodul.cz díky SEO optimalizaci hrála na výrazném oživení zájmu o auta roli i odložená poptávka z podzimu loňského roku a snížení cen obecně,“ vysvětluje Michal Černík, projektový manažer serveru Automodul.cz. „Během první půlky února jsme zpracovali zhruba pětinásobný počet poptávek na konkrétní vozidlo v porovnání s průměrným měsícem loňského podzimu,“ dodal.

I v následujících měsících můžeme očekávat rostoucí trend návštěvnosti, přibývající množství nabídek i poptávek a s tím související i růst příjmů.

Společnost AutoModul s.r.o. byla založena v roce 2001 pro realizaci obchodního modelu zprostředkování prodeje automobilů jako první internetový obchod s automobily v ČR. V roce 2008 se společnost rozdělila na společnosti AutoSystem.cz, která pokračuje v původním obchodním modelu a AutoModul.cz zajišťující reklamní a inzertní funkce. V témže roce se vlastníkem AutoModul.cz stala společnost MAFRA, a.s.

O mediální skupině MAFRA:

Mediální skupina MAFRA sdružuje pod svou střechou produkty ze všech oblastí mediálního trhu. Vlajkovou lodí je nejčtenější seriózní deník Mladá fronta DNES, druhým deníkem ve skupině jsou Lidové noviny a dále bezplatný deník Metro. Zpravodajské portfolio doplňují nejdůvěryhodnější zpravodajský portál iDNES.cz a server Lidovky.cz. Do skupiny patří i dvě pražská rádia – Expresradio 90,3 FM a Rádio Classic FM, hudebně-společenský časopis Filter, lifestylový časopis Yop!, časopisy Svět mobilů a Mobilhry a hudební televize Óčko.

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Kolo do auta nepatří aneb jak si nepokazit cyklovýlet/hqdefault.jpg">

Kolo do auta nepatří aneb jak si...

Pokud jste až dosud převáželi kolo uvnitř auta, je dobré vědět, že to není jen složitější než použití nosiče, ale i méně bezpečné. Naučte se proto kolo převážet chytře a...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Jaké auto si teď koupit kvůli emisím? Hybridy nebo plug-iny jsou u osobních vozů jistota

Jaké auto si teď koupit kvůli emisím?...

Jak se rozhodnout pro správný typ pohonu? Pro každého uživatele je dobré něco jiného. Pro osobní vozy jsou dnes ideální hybridy nebo plug-in hybridy, říká produktový manažer Toyota Václav...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Za 40 sekund zjistíte, jak se vyrábí nová CUPRA Formentorhttp://www.youtube.com/watch?v=pV2BkrWPMhY/hqdefault.jpg">

Za 40 sekund zjistíte, jak se vyrábí...

Na montážní lince výrobního závodu Martorell se něco změnilo: Poprvé se na ní objevují nové světlomety Matrix LED s charakteristickým světelným designem, který připomíná oči s motivem...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Co dělat po dopravní nehodě/hqdefault.jpg">

Co dělat po dopravní nehodě

Abyste jakoukoli dopravní nehodu mohli řešit s klidnou hlavou, je dobré vědět, jak v takových chvílích správně postupovat, případně kdy je nutné volat policii a jak správně komunikovat...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Naváže Štajf ve Španělsku na domácí úspěch?

Naváže Štajf ve Španělsku na domácí...

Evropský šampionát automobilových soutěží historických vozů se z České republiky přestěhuje o nadcházejícím víkendu do slunného Španělska. V jubilejním 15. ročníku Historic Rally of...