Design


Smělé a dynamické vnější křivky verze Touring Sports podobně jako u nového hatchbacku Auris maximálně využívají aerodynamických předností daných snížením celkové výšky tohoto modelu a vylepšené dynamiky v souvislosti s nižším těžištěm vozu.
Auris Touring Sports má shodný rozvor náprav jako hatchback (tedy 2600 mm), ale je o 285 mm delší, přičemž nárůst délky vozu byl plně využit na zvětšení zavazadlového prostoru tohoto nového kombi.
Předek vozu
Nový Auris Touring Sports sdílí s hatchbackem nové ztvárnění čelních partií, které spojuje designový jazyk Under Priority vozů Toyota se stylistickým ztvárněním Keen Look, které novému kombi propůjčuje dynamický, ale současně i elegantní vzhled.
Při pohledu z boku
– má i kombi stejně jako hatchback nápadně zešikmené čelní sklo, které pokračuje prodlouženou linií střechy se střešními ližinami z anodizovaného hliníku a končí u vestavěného zadního spoileru. Rozšířené boční prosklení ze tří panelů používá začerněné sloupky, včetně černého klavírního lakování prostředního B-sloupku, a je podtrženo chromovým dekorem nad záhybem dynamicky se zvedající okenní čáry karoserie.
Při pohledu zezadu
– pak Auris Touring Sports zaujme novým designem nárazníku a výklopné zádi. Podlaha zavazadlového prostoru je posazena o 80 mm níže než v případě hatchbacku a tabulka registrační značky je naopak výše kvůli zachování vyvážených proporcí. Podobně jako u zbytku modelové řady Auris se zde objevuje nový design zadních sdružených světel zahnutých přes boky karoserie, který akcentuje dynamické tvary zadního spoileru, nový design zadního D-sloupku a okno ve výklopné zádi.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií