Desetidílný seriál závodů do vrchu (kromě Ecce Homo se na každém kopci jedou vždy dva závody) začal v dubnu na autodromu v Brně, pokračoval jednoduchou tratí v Náměšti, technickou v Ústí nad Orlicí, evropským Ecce Homo, po části starého brněnského okruhu v Kohoutovicích, v Lanškrouně a po letech také ve Vsetíně, resp.Malé Bystřičce.
Ve skupině A cestovních vozů si titul už před posledními třemi dvojzávody zajistil Otakar Krámský se svým spolehlivým a výkonným BMW M3, který nasbíral osm vítězství. A proto nepřijel už ani do Vsetína, čehož využil Petr Vojáček s Fordem Escort Cosworth a k úspěchu z Brna přidal další dva. Potíží Krámského v Ústí využil Jaromír Malý, loňský suverén skupiny N. V Ecce Homo ve Šternberku, kde „Krakonoš“ z Jilemnice nestartoval se radoval Vladimír Liška s BMW M3. Po havárii ve Šternberku, kde v tréninku zcela zničil svůj vůz, se ve Vsetíně vrátil na kopec Robert Šenkýř s přestavěným BMW M3. Svůj návrat oslavil 2. a 3. místem.
Ve dvoulitrové třídě by nemělo prvenství uniknout Jaromíru Malému, který s Fordem Escort Kit Car pětkrát vyhrál a jednou dojel druhý, když v ostatních závodech nestartoval. Ke stříbru by měl mít nejblíže Jiří Jupa se Škodou Octavia, pokud ovšem přijede jak do Záskalí, tak na Benecko. Dalšími aspiranty na přední umístění jsou ještě dvakrát první Vlastimil Brůzl se Škodou Felicia Kit Car 1.6, ve hře je i Dušan Nevěřil podávající se stejným vozem velice vyrovnané výkony a také Patera s Citroenem, pokud nebude mít technické problémy.
Pořadí MR s skupina A: 1.Krámský (BMW M3 – 175 b), 2.Vojáček (Ford Escort Cosworth – 150), 3.Liška (BMW M3 – 107), 4.Šenkýř (BMW M3 – 85), 5.Malý (Ford Escort Kit Car – 84).
Ve skupině N sériových cestovních vozů vyhrával až do závodu v Kohoutovicích, tzn.sedm startů – sedm vítězství, Vladimír Doubek ml. s Fordem Escort. Teprve potom přišel ke slovu jeho stín Jan Vonka s BMW M3, který využil jednak sílu svého vozu na rychlých tratích v Kohoutovicích, Lanškrouně a jednou ve Vsetíně. V těchto podnicích se však Doubek neobjevil a raději se připravoval na závěrečné starty, kde má s Fordem přeci jen větší šanci. Zbylé jedno první místo získal Tomáš Vavřinec ve Vsetíně, když Vonka odpadl pro technickou závadu. Jediným novým automobilem, který se letos na kopcích objevil, je Subaru Impreza WRX Jiřího Vovse. Zatím jej však provázejí dětské nemoci a tak jediným úspěchem jsou dvě třetí místa.
Pořadí MR – skupina N: 1.Vonka (BMW M3 – 160), 2. Doubek (Ford Escort Cosworth – 140), 3.Vavřinec (Ford Escort Cosworth – 131), 4. Podzimek (Ford Escort – 89), 5.Komárek (BMW M3 – 89).
Také ve skupině N formulových vozů je situace jasná. Titul, v pořadí pětadvacátý, získal „Brněnský drak“ Jiří Mičánek s formulí 3 Dallara. Zvítězil v osmi závodech a už nemůže být předstižen ani svým největším soupeřem Patrikem Semlbauerem s monopostem Opel Lotus, jenž třikrát vystoupil na nejvyšší stupeň. O další dva zlaté věnce se podělili Miloš Beneš s Reynardem a Ivo Palmi s Eufrou.
Pořadí MR – skupina E: 1.Mičánek (Dallara 393 – 175), 2.Semlbauer (Opel Lotus – 120), 3.Palmi (Eufra – 110), 4.Mlejnek (MTX – 82), 5.Svoboda (Delta – 82).
V absolutní klasifikaci se titul sice neuděluje, přesto se podívejme jak si vedli naši nejrychlejší vrchaři. Josef Krečmer s Lucchini P3 byl sice osmkrát nejrychlejší, ovšem v přímém regulérním souboji, k němuž došlo pouze jednou v Kohoutovicích, Otakara Krámského s Osellou BMW neporazil. Ten se spiderem vyhrál čtyři závody, když startoval jen sporadicky a několikrát jej vyřadily technické potíže. Jedno celkové vítězství získal zatím Patrik Semlbauer, který si kromě domácího šampionátu vedl výborně také v zónových závodech Střední Evropy.