Mototechna prodala za rok 2700 vozů, chystá se prorazit do segmentu prémiových luxusních aut

„Nostalgickou“ značku Mototechna z období před listopadem 1989 se podařilo úspěšně oživit.

Za rok

– Mototechna v České republice prodala 2150 a na Slovensku 550 vozů, chystá se na prodej speciálního segmentu luxusních aut a na uvedení nového konceptu webových stránek v responzivním designu pro tablety a mobily. Mototechna je značkou prodeje zánovních vozů největšího středoevropského obchodníka s ojetými vozy AAA AUTO.

Generální ředitelka AAA AUTO Karolína Topolová uvedla:

„Mototechna zcela splnila naše očekávání, spíše je lehce překonala. Potvrdila, že lidé mají místo nových vozů, které rychle ztrácejí svojí hodnotu, stále větší zájem o vozy zánovní, referenční, s málo najetými kilometry a doložitelnou servisní historií, včetně počtu najetých kilometrů. Takové vozy se již po jednom roce dají koupit až o 30-40 % levněji než nové a to už je silný ekonomický argument. Průměrná cena vozu, prodaného v Mototechně je 301 000 Kč v České republice a 11 000 Eur na Slovensku.“

Mototechna momentálně nabízí

– v ČR zhruba 500 a v SR 150 automobilů do 3 let stáří a čtyřiceti tisíc najetých kilometrů. Nejprodávanějšími modely vozů jsou Škody Fabia a Octavia + další modely Citigo, Rapid, Roomster, Yeti a Superb. Dále pak Hyundaie i20, ix20, i30 a ix35; Kie Ceed a Sportage, VW Polo a Golf. Jejich průměrný věk je 1,8 roku v ČR a 2,1 roku v SR.

Vzhledem k raketovému růstu zájmu o ojeté luxusní vozy, který se meziročně zvýšil o 52 %, chystá AAA AUTO pro Mototechnu rozšíření jejího portfolia právě o tyto automobily. „Se zavedením prémiového segmentu počítáme pravděpodobně během jara příštího roku, zatím ladíme parametry výběru vozů a poskytovaných služeb,“ řekla Topolová.

Mototechna nabízí

všechny běžné služby autosalonu, jakými jsou výkup vozů protiúčtem, poskytování finančních produktů na nákup vozu, pojištění, služby servisu, prodej náhradních dílů a navíc také půjčovna automobilů a asistenční služby. Má i svou vlastní kreditní kartu.

Vozy z Mototechny jsou dostupné v celé síti AAA AUTO, „kamenné“ pobočky postupně vznikají ve všech autocentrech společnosti v České i Slovenské republice. Auta mají minimálně dvouletou garanci mechanických a elektrických závad.

Bezplatná telefonní linka do Mototechny je 800 121 111.

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nový Lexus LBX a inovovaný UX se představují v národní premiéře

Nový Lexus LBX a inovovaný UX se...

Zbrusu nové SUV značky Lexus pod označením LBX a inovovaný model UX se zcela novým hybridním pohonem se v národní premiéře představily v luxusním prostředí resortu Chateau Mcely. Hlavní...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nové modely CUPRA Formentor a CUPRA Leon

Nové modely CUPRA Formentor a CUPRA Leon

Značka s rolí nekonvenčního vyzývatele odhalila nové modely CUPRA Formentor a CUPRA Leon, které navážou na úspěchy svých předchůdců modernizovaným designem a mnoha vylepšeními. Nová CUPRA...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Jarní tipy na skrytá místa u Prahy s Toyotou Prius

Jarní tipy na skrytá místa u Prahy...

Pokud hledáte cíl pro první jarní výlety, nevynechejte čtyři úžasná místa, která se skrývají nedaleko hlavního města. Vyrazili jsme na ně se zbrusu novou Toyotou Prius s plug-in hybridním...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Range Rover Electric: Testován tak, aby byl lídrem

Range Rover Electric: Testován tak, aby...

Cíl je, aby se Range Rover Electric stal lídrem v oblasti elektrického pohonu, kultivovanosti a luxusního cestování. První prototypy se vydaly do několika lokalit s nejnáročnějšími podmínkami...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Výjimečné partnerství: Závodní tým formule 1 se bude nově jmenovat Scuderia Ferrari HP

Výjimečné partnerství: Závodní tým...

Globální spolupráce dvou předních značek HP a Ferrari zahrnuje společný závazek k inovacím, výkonu a důvěře. Logo HP se na formulích objeví již v nadcházejícím závodě F1 v Miami....