Mobilní výkup ojetin je stále populárnější, vloni ho využilo přes 10 000 zákazníků

Mobilní výkup poprvé nabídla společnost AAA AUTO v České republice již roku 1999. Od té doby se služba mobilních výkupčích rozrostla do všech zemí, kde společnost působí. Tímto způsobem je vykoupeno přibližně 25% z celkového počtu vykoupených vozů.

V současné době pracuje v terénu v průměru 30 specialistů, kteří týdně vykoupí až 250 aut. „Zákazníci pozitivně hodnotí možnost, kdy si nezávazně objednají výkupčího domů či do práce. Výkupčí přijede, auto během několika minut ocení, a pokud zákazník s cenou souhlasí, rovnou se vyřídí nezbytné dokumenty i vyplacení smluvené částky, a to v hotovosti, vkladem na účet či on-line převodem,“ říká vedoucí mobilního výkupu AAA AUTO Zdeněk Batěk. Zákazníci tak ušetří spoustu času spojenou s cestou na pobočku a zpět.

Výkup v terénu tvoří přibližně čtvrtinu z celkově vykoupených automobilů a zaměřuje se především na vozy s nižším nájezdem kilometrů a doloženou historií. Typickým vozem, který mobilní výkupčí koupí, je Škoda Fabia, následovaná vozy Hyundai i30 a VW Golf. Od roku 2010 takto AAA AUTO v Česku vykoupilo přes 70 000 automobilů. Nejdráže vykoupeným vozem v loňském roce bylo Porsche 911 za 1 770 000 korun. Mobilní výkupčí při své práci ročně najedou dohromady přes 1 300 000 kilometrů.

V České republice tvoří ze 70 % firemní zákazníci, každým rokem ale roste zájem také u soukromých osob, které si cení časové nenáročnosti obchodu. Službu často využívají firmy, které chtějí prodat větší počet aut a nemusí tak s každým vozem jezdit na pobočku. Zájem mají také vysoce postavení manažeři či lidé ze vzdálenějších koutů republiky, ale třeba i maminky na mateřské dovolené. „Jsme schopni za den prohlédnout až 100 aut a realizovat i prodej vozu na protiúčet v místě bydliště klienta. Zákazník si předem vybere automobil z naší nabídky, my mu ho dovezeme až domů. Následně novější vůz prodáme a starý vykoupíme bez nutnosti navštívit naši pobočku,“ doplnil Batěk. Mobilní výkup AAA AUTO postupně spustilo ve všech čtyřech zemích, kde působí, tedy kromě České republiky i na Slovensku, v Maďarsku a v Polsku. V celé skupině AAA AUTO v roce 2017 prohlédli mobilní výkupčí u zákazníků téměř 38000 aut. V Čechách a na Slovensku je nejvíce vykupovanou značkou tuzemská Škoda, v Polsku Suzuki a v Maďarsku Opel.

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Jozef Kabaň se podepíše pod design nových MG

Jozef Kabaň se podepíše pod design...

Slovenská designová star Jozef Kabaň má novou práci. Světoznámý automobilový tvůrce se stal 22. dubna 2024 oficiálně novým členem rodiny MG na pozici Vice President of Global Design Center....

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Štafl slavil triumf na historické Vltavě

Štafl slavil triumf na historické Vltavě

Posádka týmu ACCR Racing21 Vojtěch Štajf a Veronika Havelková předvedla s vozem Toyota Celica GT-Four na trati 32. ročníku Historic Vltava Rallye o uplynulém víkendu brilantní jízdu, suverénně...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Francouzské otevření nové sezony

Francouzské otevření nové sezony

Tým Rabbit Czech Racing otevřel letošní sezónu prvním podnikem mezinárodního seriálu FIA International Hill Climb Cup ve francouzském St Jean du Gard. Jezdec Adam Králík obsadil na této trati...

Volvo bude mít díky bioplynu první...

Volvácký výrobní závod v čínském Tchaj-čou přechází na bioplyn, díky čemuž se stává první klimaticky neutrální továrnou v Číně značky. Využívání bioplynu namísto zemního plynu...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Toyota rozšiřuje akční nabídku, ceny jsou ještě výhodnější

Toyota rozšiřuje akční nabídku, ceny...

Toyota vyrukovala s jarní ofenzivou. Velkou část modelů lze pořídit s ještě větším zvýhodněním. V akční nabídce je teď také Prius s plug-in hybridním pohonem nebo Highlander. Nová...