MITSUBISHI POSKYTUJE NEJLEPŠÍ SERVISNÍ SLUŽBY

Výsledky výroční studie americké agentury J.D.Power říkají, že Mitsubishi je číslo jedna   v Německu v oblasti spokojenosti zákazníků.

Působivý návrat značky Mitsubishi v Německu pokračuje

– jak znovu dokazují aktuální výsledky průzkumu „Indexu služeb zákazníkům v Německu“ („Germany Customer Service Index“ (CSI)) uveřejněné americkou organizací J.D.Power and Associates, která je jednou z nejprestižnějších institucí v oblasti průzkumu trhu na světě. V tomto celosvětově uznávaném průzkumu spokojenosti zákazníků servisu se značka Mitsubishi umístila na předním místě v žebříčku všech výrobců automobilů na německém trhu.

Mitsubishi získalo nejvíce bodů v celkovém hodnocení automobilek a obsadilo tak 1. místo mezi objemovými značkami

Studie mimo jiné ukázala, že pracovníci poprodejních služeb, kteří poskytují komplexní podporu zákazníkům v průběhu návštěvy servisu, také informují své klienty o nezbytných servisních úkonech, které je potřebné na jejich voze vykonat, a následně si ověřují spokojenost zákazníka s poskytnutými servisními službami, což přispívá k budování důvěryhodného vztahu. Tato pozitivní zákaznická zkušenost vytváří důvěru a přispívá k tomu, že značka a její služby jsou vnímané jako pozitivní, důvěryhodné a doporučované.

Generální ředitel Mitsubishi Motors Deutschland Automobile GmbH (MMDA) Dr. Kolja Rebstock výsledky průzkumu komentoval: 

„Za toto ocenění, ze kterého mám velkou radost a na které jsem mimořádně hrdý, bych chtěl vyjádřit svoji vděčnost především našim autorizovaným dealerům, kteří svojí neúnavnou prací každý den dokazují, že spokojenost zákazníků je pro ně prvořadá. Jen spokojení zákazníci jsou pak věrní výrobkům, značce i jednotlivým prodejcům. Tento vynikající počin jednoznačně potvrzuje, že značka Mitsubishi je na správné cestě – od vyhraněného profilu samotné značky, přes atraktivní a úspěšné modely, až po mimořádně důležité služby zákazníkům a jejich kvalitu.“

Studie CSI vycházela z online průzkumu více než 8000 řidičů

– kteří odevzdali poznatky o svých zkušenostech se službami autorizovaných servisů Mitsubishi, které navštěvovali se svými vozy v průběhu uplynulých tří let. Účelem průzkumu bylo určit spokojenost zákazníka se službami autorizovaného servisu na základě pěti kritérií, jako je kvalita služeb, dohodnutí si termínu návštěvy servisu, přístup servisních techniků, vyzvednutí si vozu ze servisu a v poslední řadě také kvalita samotných prostor servisu. Zákazníci servisu odpovídali na zmíněné otázky v časovém období od února do dubna 2017.

Martin Saitz, generální ředitel společnosti M Motors CZ

– která je výhradním dovozcem vozů značky Mitsubishi do České republiky, k těmto vynikajícím výsledkům uvedl:

„Nejnovější průzkum J.D.Power se sice týká autorizovaných servisů značky Mitsubishi na německém trhu, ale standardy autorizovaného opravce Mitsubishi jsou stejné pro celou Evropu a to od kvality poskytovaných služeb, přes technické vybavení servisu, školení a odbornou kvalifikaci zaměstnanců servisu, až po předepsaný postup oprav definovaných přímo výrobcem vozů Mitsubishi. Proto jsou výsledky průzkumu J.D. Power relevantní i pro Českou republiku. Zákazník autorizovaného servisu Mitsubishi v Čechách tak může očekávat prvotřídní služby vyškoleného personálu. Jsem velice rád, že nejnovější průzkum opětovně potvrdil, že spokojenost zákazníků je pro Mitsubishi na prvním místě a to nejen v Německu, ale také v celé Evropě včetně České republiky.“

Zdroj:

Článek „Werkstattzufriedenheit nach J.D. Power: Importeure schlagen deutsche Platzhirsche“ uveřejněný na webu automobilwoche.de dne 28.6.2017, pojednávající o 1. místu značky Mitsubishi v německé studii spokojenosti zákazníků se servisními službami v Německu podle J.D.Power 2017 Germany Customer Service Index (CSI)

 

Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií. 

 

Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.

Kontakt:
RentPoint
Praha 4, Na Chodovci 2457
267 286 823
rentpoint@rentpoint.cz

Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.

SEAT – španělský temperament s německou technologií

 

Kontakt:
TAS Komplex s.r.o.
Svárovská 3135, 470 01 - Česká Lípa
487 853 913
tomas.taran@tascl.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Fleetové setkání s příchutí adrenalinu

Fleetové setkání s příchutí adrenalinu

První ročník akce Experience Day pro fleetové zákazníky Testování vozů včetně aktuálních novinek z portfolia skupiny Auto Palace Hosty akce svezl také účastník Rallye Dakar a soutěžní...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Auta na náplavce startují již ve čtvrtek!

Auta na náplavce startují již ve čtvrtek!

Třetí ročník výstavy Auta na náplavce, který pořádá časopis Svět motorů z mediálního domu Czech News Center, doslova klepe na dveře. Vše vypukne u Vltavy v Praze už ve čtvrtek 29. srpna...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - SKUPINA AUTO PALACE PRODALA V ROCE 2018 V ČR PŘES 12 500 VOZŮ

SKUPINA AUTO PALACE PRODALA V ROCE 2018 V...

Obrat dealerské skupiny ve výši 5,76 mld. Kč byl částečně ovlivněn celkovou situací na trhu v ČR v druhé polovině roku Celkový prodej 9 307 nových vozů za všechny značky skupiny v ČR...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Novým generálním ředitelem pro retail skupiny Auto Palace v České a Slovenské republice se stal Radek Donner

Novým generálním ředitelem pro retail...

S účinností od 1. června 2018 zastává nově pozici Generálního ředitele pro retail skupiny Auto Palace v České a Slovenské republice Radek Donner. Jedná se tak o další personální posilu v...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Mitsubishi Outlander PHEV a Outlander MY18 získaly nejvyšší ocenění  od skupiny Automotive Science Group

Mitsubishi Outlander PHEV a Outlander MY18...

Modely Mitsubishi Outlander PHEV a Outlander MY18 získaly prestižní ocenění „5 nejlepších v hodnocení všestranných schopností“ od americké skupiny ASG (Automotive Science Group) v rámci...