Mitsubishi se pustilo do svého nejvíce ambiciózního automobilového projektu v historii vůbec, a to prezentací své první globální platformy známé v rámci Mitsubishi Motors Corporation jako “Project Global”. Tato nová platforma byla již úspěšně představena u druhé generace vozu Outlander. Nová platforma se evropské veřejnosti představí též na autosalonu IAA 2007 ve Frankfurtu, kde bude uveden zcela nový Lancer Sport Sedan.
Platforma „Project Global“, která představuje investici miliónu dolarů, podpoří uvedení několika nových vozů Mitsubishi v budoucích letech, včetně zcela nové rodiny Lancer, druhé generace Outlanderu nebo právě velice úspěšně představeného minivanu Delica D:5. Platforma byla vytvořena pro světové trhy tak, aby naplnila různorodé regionální potřeby a předpisy, stejně tak jako měnící se trendy na trhu a zákaznickou poptávku. Platforma „Project Global“ generuje úspory na základě flexibility a synergie v designu, inženýrství a výrobě.
Lancer Sport Sedan, vytvořený pro světové trhy v designérském studiu v Treburu, blízko Frankfurtu, sdílí svůj úchvatný design s tak opěvovanými koncepty jako Concept-Sportback (představený na autosalonu IAA v roce 2005) a Concept-X (představený v Tokiu 2005), které také vznikly v Evropě.
Jeho nízký postoj, protáhlá kapota, široký rozchod, značka „Jet Fighter“ na mřížce (s chromovanou horní částí mřížky ve své evropské verzi) a s výrazně do hloubky posazenými světly, to vše vnáší nový význam do konceptu sportovního sedanu.
Tento námět, v souladu s inspirující designovou filozofií Mitsubishi zvané „Japanese Modern“, připomíná také jedinečné motorsport dědictví pokrývající 35 let závodů, počínaje originálním vozem Lancer 1600 GSR z roku 1973, vítězem řady rallye v Africe a Austrálii na dlouhé vzdálenosti v 70. letech, až po velice vzrušující Lancer EX 2000 Turbo z roku 1990 a dnešní Lancer Evolution.
Lancer Sport Sedan (457 cm dlouhý, 176 cm široký) bude v Evropě postupně uváděn do prodeje od konce roku 2007 a to s plnou nabídkou pohonných jednotek přes benzinový motor o objemu 1,5 litru, dále přes střední 1,8i až po dvoulitrový dieselový motor. Vrcholem bude uvedení zcela nové generace Lancer Evolution – poprvé jako člena rodiny Lancer.
K dispozici budou postupně:
základní úroveň: 110 k – 1.5 l DOHC MIVEC benzin
střední úroveň: 140 k – 2.0 l Diesel (pump-jet VAG-supplied) a 144 k – 1.8 l DOHC MIVEC benzin
vyšší úroveň: detaily k výkonu budou k dispozici později
hrdina: 2.0 l Turbo DOHC MIVEC benzin (Lancer Evolution / informace o výkonu bude k dispozici později)
V nabídce bude 5-stupňová manuální, 6-stupňová manuální, CVT, 4-stupňová automatická a 6-stupňová automatizovaná předovka, podle motoru.
V průběhu roku 2008 posílí rodinu Lancer vedle Lancer Sport Sedan a Lancer Evolution zcela nový pětidveřový Lancer Sportback. Svým profilem připomínající coupe– vymodelované podle vzrušujícího konceptu z roku 2005, představeného ve Frankfurtu – se soustředí na evropské zákazníky.
V rámci konvenční segmentace bude nová rodina Lancer pro Evropu osvěžující alternativou pro zákazníky, kteří hledají nadčasový design, ostrou dynamiku, spolehlivost a hodnotu za peníze, a to vše podpořeno hrdostí na dědictví a kvalitou značky.
Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií.
Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií