MITSUBISHI Concept RA pokračuje v dlouhé tradici konceptů sportovních coupe, která se datuje již od roku 1972, kdy byla poprvé představena vývojová studie Galant GTO R73-X pyšnící se technologií motoru DOHC s vysokými otáčkami a vysokým výkonem (200 k).
MITSUBISHI Concept RA v sobě kombinuje špičkové technologie hnacích ústrojí s nejnovější konstrukcí čistého vznětového motoru a dává tak najevo, že stroj se vzrušujícím výkonem a odpovědnost k životnímu prostředí se nemusí navzájem vylučovat. Concept RA je vybaven systémem ”Super-All Wheel Control“ (S-AWC = Super ovládání všech kol) „nové generace“, který zahrnuje aktivní mezinápravový diferenciál, systém aktivní regulace stáčení vozidla, sportovní ABS a systém aktivní stability vozu; tj. systémy použité na velmi zdatném modelu Lancer Evolution. Pro Concept RA byl tento dynamiku vozidla zlepšující systém pohonu všech kol dále vylepšen a zahrnuje prvky pro aktivní ovládání řízení a tlumení, které dále umocní kontrolu řidiče nad vozidlem i ovladatelnost a stabilitu vozu. Systém S-AWC centrálně řídí všechny tyto systémy tak, aby bylo dosaženo vyšší úrovně kontroly nad hnacím momentem a brzděním a tím pádem zlepšena trakce, zatáčení a stabilita vozu. Tento složitý systém elektronického řízení trakce a hnacího ústrojí pomáhá vytvářet intuitivní a předvídatelné chování vozidla, které věrně odráží záměr řidiče, a to za všech jízdních podmínek, od každodenního použití po nouzové situace.
MITSUBISHI Concept RA je poháněn novým vysoce výkonným 16-ventilovým čtyřválcovým přeplňovaným vznětovým motorem DOHC 2,2 litru s nízkými emisemi. Tento motor je vybaven ventilovým rozvodem MIVEC (Inovátorský elektronický systém řízení časování ventilů Mitsubishi), který nabízí plynulé variabilní řízení ventilů, a také profily vaček pro nízké a vysoké otáčky. Nový vznětový motor je vybaven přímým vstřikováním paliva s palivovou lištou common-rail a piezoelektrickým vstřikovačem, který umožňuje nižší kompresní poměr a použití turbodmychadla typu VD (s proměnným difuzérem/VG proměnnou geometrií). Čistý vznětový motor 2,2 litru poskytuje maximální výkon 201 k (150 kW) a maximální točivý moment 42,8 kg-m. Ve snaze dodržet americké emisní normy (emisní předpisy Tier 2/Bin 5) se tento vznětový motor spoléhá na nový systém katalyzátoru, který využívá technologie oxidačního katalyzátoru pro vznětové motory (DOC), katalyzátoru oxidu dusnatého (NTC) a filtru pevných částic pro vznětové motory (DPF). Když je tento vznětový motor se silným točivým momentem doplněn dvouspojkovou převodovkou SST, poskytuje vozu možnost sportovní jízdy při dobré spotřebě paliva.
MITSUBISHI Concept RA v široké míře používá ve své konstrukci lehké materiály, aby bylo možno snížit celkovou hmotnost vozu a byla zvýšena výkonnost a bezpečnost a současně snížena spotřeba paliva. Atletické coupe se pyšní novou konstrukcí karoserie, která využívá hliníkový prostorový rám vyrobený z protlačovaných hliníkových profilů a pod tlakem lité hliníkové součásti, a také kapotou, blatníky a jinými vnějšími panely vylisovanými z nárazuvzdorné a snadno recyklovatelné plastické pryskyřice.
Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií.
Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií