V Brně se představí nejen sériově vyráběné vozy s možností odpočtu N1 a pick-up L200, ale též takové zajímavosti jako závodní vůz L200 EVO posádky Zapletal / Janáček, jakož i posádka samotná (pozn.: posádka pouze 3.6. na tiskové konferenci ve 13.10 hod.), dále bude k vidění speciální úprava vozu Outlander pro hasičský záchranný sbor nebo L200 s nástavbou Cargo Box.
Na expozici budou mít zákazníci možnost se seznámit s ucelenou nabídkou vozů Mitsubishi 4×4:
- SUV Outlander
- off-road Pajero (v krátké třídveřové SWB i dlouhé pětidveřové LWB verzi)
- pick-up L200
Polygon 4×4 – demo jízdy
O jízdních kvalitách a schopnostech 4×4 modelů Pajero LWB a pick-up L200 se budou moci zákazníci navíc sami přesvědčit při předváděcích demo jízdách na polygonu 4×4 v rámci brněnského areálu.
Řidiči Mitsubishi Motors budou na polygonu k dispozici každý den v době od 9.30 do 17.00 hod. (jízdy budou probíhat v časových intervalech: 9.30-10.30/11.30-13.00/14.00-15.30/16.30-17.00) a provezou zájemce na všech překážkách (náklon, stoupání, klesání, lávka, atd.). Svou demo jízdu si mohou zájemci objednat předem, stačí když zavolají info linku Mitsubishi: 800 808 808, nebo si mohou svou jízdu rezervovat přímo u řidičů vozů na polygonu nebo na expozici M Motors CZ v hale V u prodejců či hostesek.
Závodní vůz Mitsubishi L200 EVO
Jedním z „taháků“ na expozici Mitsubishi Motors bude beze sporu závodní vůz Mitsubishi L200 EVO. Jedná se o „ex-tovární“ vůz postavený v roce 2001 pro závod Rallye Dakar. Jeho pilotem byl Carlos Sousa (POR). Tehdy měl vůz ještě karbon-kevlarový kabát předchozí generace L200 a pod ním bilo srdce o objemu 3,5 litru. S touto specifikací jezdil vůz až do roku 2004. Mezitím s ním Carlos Sousa získal Světový pohár v Cross Country Rally a úspěšně dojel další náročný Dakar. Poté jej nechal portugalský importér kompletně zrepasovat. Vůz tak dostal nejenom novou karoserii v té době čerstvě představeného pick-upu L200, ale i výkonnější motor poslední specifikace o objemu 4 litrů. Vůz byl dále v rukou skvělých jezdců jako Miguel Barbosa či Joao Aranjo, ale nikdo s ním už nedosahoval takových výsledků jako Sousa.
V polovině loňského roku se českému týmu OffROADSPORT CZ tento skvost podařilo po krátkých, ale úspěšných jednáních získat a posádka Miroslav Zapletal / Míla Janáček s ním ihned začala získávat významné evropské vavříny. Vyhráli Baju Great Britain a nedlouho poté i HunGarian Baju. Vůz byl po těchto úspěšných testech opět kompletně zrepasován a připraven na start dalšího Dakaru, který se však ze závažných bezpečnostních důvodů letos nekonal. Vůz ale stanul na startu Central Europe Rally, která se jela v Maďarsku a v nabité konkurenci továrních týmů obsadil vůz s posádkou Zapletal / Nemajer (pozn.: Míla Janáček se nemohl závodu zúčastnit po zlomenině nohy) v celkovém pořadí 9. místo, čímž se posádka stala nejlepším soukromým týmem závodu.
Mitsubishi Outlander ve službách hasičského záchranného sboru (HZS)
Hasičský záchranný sbor Jihomoravského kraje oslovil společnost Techsport s požadavkem, aby jim navrhli a zrealizovali přehledný a praktický systém pro nezbytné prvky HZS do automobilu Mitsubishi Outlander.
Do zavazadlového prostoru byla vestavěna speciální podlaha, na kterou byla uchycena zásuvková jednotka Modul-system 94201-01 z vysokopevnostní oceli s vysokou nosností zásuvek a s pojistkami proti otevření. Tato jednotka byla celá usazena na podstavec, aby tak zůstala zachována možnost otevírání spodní zásuvky pod původní podlahou zavazadlového prostoru, kde je umístěna vysílačka. Na horní ploše byl modul vybavena policí a síťkou pro umístění helmy, brašny s fotoaparátem a dalších prvků. Spodní zásuvka celého bloku byla navíc vybavena plastovým přenosným úložným kontejnerem Mobil-Box Modul-system pro snadné skladování a přenos drobnějších věcí. Mobil-Box je lehký, pružný, nárazuvzdorný a je odolný proti kyselinám a olejům. Nahoru na strop nad modul bylo nainstalováno vnitřní otočné osvětlení pro nasvícení otevřených zásuvek ve zhoršených světelných podmínkách.
Auto bylo dále dovybaveno atypickými prvky na míru potřeb hasičského sboru. Byl např. vyroben držák na dýchací přístroj, který byl nainstalován na opěradlo zadního sedadla, aby byl přístupný bočními zadními dveřmi po sklopení sedačky a přitom umožňoval běžné použití z místa spolujezdce. Na bezpečnostní přepážku byly pak vytvořeny také držáky na rýč a vidle. Všechny prvky jsou do držáků uchyceny vázacími popruhy Modul-system s nosností 920 kg. Na zásuvkovou jednotku byl uchycen i držák pro ruční svítilnu, která je zapojena do 12V zásuvky v zavazadlovém prostoru a dobíjí se během jízdy.
L200 s nástavbou Cargo Box
Ve spolupráci se společností Carry Boy bude na Autotecu představena L200 Single Cab s nástavbou Cargo Box. Jedná se o prototyp ve schvalovacím procesu a jde opravdu o unikátní řešení vozu s velkým úložným prostorem Existují tři různé velikosti; přestavba vystavená v Brně má střední cargo Box s rozměry v cm d/š/v: 242/175/165; nejmenší má na výšku 135 cm, největší pak 197 cm, avšak v kombinaci s vyspělým pohonem 4×4.
Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií.
Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií