Mezi první dva klíčové modely představené v Paříži bude patřit Lancer Sportback (světová premiéra) a Lancer Ralliart (evropská premiéra).
Tito dva noví členové rodiny Lancer, kteří jsou pojítkem mezi Sportsedanem a Lancerem Evolution, se stanou hnací silou v oblasti osobních vozů, a to přímo v srdci tak výbojného evropského trhu:
Lancer Sportback:
- nejevropštější Lancer (Sportback = 70% objemu prodejů Lancer v regionu / Evropa = 70% celkového prodeje Lancer Sportback).;
- jedinečný sportovní hatch, tak odlišný od tradičního 5-dveřového hatchbacku – přesně v souladu se sportovní pozicí značky
Lancer Ralliart:
- most mezi modely Lancer a Lancer Evolution, který doplňuje kompletní “rodinu” sportovních modelů Lancer, a to poprvé od konce 80. let;
- je to model, který přináší sportovní geny značky Mitsubishi a její dědictví mnohem širšímu publiku; je jasnou ukázkou toho, jak spojit vlastnosti a hodnoty modelu Lancer Evolution s Lancerem Sportsedan a Sportback
První ukázkou nového přístupu Mitsubishi „jeden segment / jedno (zelené) řešení“ bude to, že vůz C/D segmentu Lancer (Sportsedan a Sportback) budou později vybaveny technologií EURO V dieselu, zatímco nový motor 4N13 vlastněný Mitsubishi – vyvinutý spolu s Mitsubishi Heavy Industries, Ltd. – bude uveden do Evropy na jaře příštího roku.
Sportovní hatch
V podstatě jako „produkční“ verze konceptu z roku 2005 Concept-Sportback, byl Lancer Sportback vytvořen pro Evropu, kde je 5-dveřové povedení velice populární (75% celkového C-segmentu, výsledky EU-Top 5), ačkoliv v kabátě sportovního hatche, který bude pozici Mitsubishi odpovídat lépe než tradiční a čistě funkční tvar hatchbacku.
Vůz o délce 458 cm kombinuje styl a přítomnost s dostatečnou flexibilitou (upravitelná výška dna podlahy zavazadlového prostoru, automatické sklápění zadních sedaček,…) spíše než snahu o největší vnitřní objem (od 288 l – nebo 344 l, když je podlaha zavazadlového prostoru ve své nízké pozici – až po 1 394 l.
Pokud jde o design, tak Lancer Sportback představuje další variaci přední masky vozu „proudová stíhačka“ (plný tvar, v matné černé barvě, s chromovaným rámečkem), zatímco zadní část vozu navazuje na designové téma konceptu Concept Sportback z roku 2005 se značně zkoseným úhlem (58 °) zadních dveří, které jsou opatřeny sportovním střešním spoilerem (standard pro všechny varianty). Protáhlé zadní kombinované svítilny rozšiřují postoj vozu tím, jak opticky obtékají zadní nárazník. Samostatným prvkem je nárazník sám o sobě, který běží naprosto paralelně se spodní hranou otevírání dveří.
Používaje jméno, které se poprvé ve výrobní řadě u Mitsubishi Motors objevilo ve Spojených státech v roce 2003, bude Lancer Sportback uveden do Evropy na podzim 2008 a bude sdílet pohonné jednotky spolu se 4-dveřovým Lancerem Sportsedan. Tato nabídka obsahuje portfolio 3 motorů (1.5/109 k, 1.8/143 k, 2.0 Diesel/140 k), 4 převodovky (5 MT, 6 MT, 4 AT, 6stupňová automatizovaná CVT), stejně jako sportovní platformu.
U příležitosti 35. výročí se rodina Lancer obrací ke svému dědictví nejenom v rámci celkového konceptu výrobků a integrace modelu Evolution, ale také uvedením nových dvou verzí Ralliart.
Jako most mezi Lancerem a Lancerem Evolution bude model Lancer Ralliart více dostupný než Lancer Evolution, ale bude současně výkonnější než Lancer Sportsedan / Lancer Sportback, přinášejíce tak sportovní geny a dědictví jména ve prospěch celé rodiny Lancer, poprvé od 80. let.
Je to technologie a provedení, které umístí Lancer Ralliart mezi Lancer Sportback / Lancer Sportsedan a Lancer Evolution:
- design: karoserie Lancer z materiálů ocel, vysokopevnostní a super vysokopevnostní ocel, při použití některých dílů z Lancer Evolution – hliníková kapota motoru s otvory pro lepší odvádění tepla z motorového prostoru, která snižuje hmotnost o 7.9 kg.
- motor: upravená verze nového motoru 4B11 2.0 l Turbo MIVEC: 240 k / 6 000 ot/min a 353 Nm / 3 000 ot/min (vs. 295 k / 6 500 ot/min a 366 Nm / 3 500 ot/min);
- převodovka: podobná jako dvojspojková převodovka TC-SST u Lancer Evolution, avšak bez super sportovního modu;
- platforma: trvalý pohon 4×4 AWC, ale méně sofistikovaný než systém u Lancer Evolution (bez Active Yaw Control, bez Sport ABS);
- brzdy: vylepšený systém Lanceru Evolution s předními odvětranými dvoupístkovými brzdami a větším hlavním brzdovým válcem s rychlejší odezvou
K dispozici ve 4-dveřovém a 5-dveřovém provedení bude Lancer Ralliart uveden na evropský trh v průběhu roku 2009.
Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií.
Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů