Do května letošního roku se vyrobilo v Japonsku již přes půl miliónu pohonných jednotek GDI a zájem o jejich dodávky, případně o licenční výrobu, projevila už řada asijských i evropských automobilových výrobců. Ekologicky šetrný motor GDI poskytuje o 10% více výkonu při o 20% nižší spotřebě a o 20% nižším objemu CO2 ve výfukových plynech.
Galant GDI je poháněn motorem GDI o objemu 2,4 litru. Je to čtyřválcový řadový motor s šestnáctiventilovou technologií a rozvodem DOHC. Při zdvihovém objemu 2351 cm3 poskytuje tento motor výkon 150 k při 5 500 otáčkách za minutu a dosahuje maximální kroutící moment 225 Nm při 3500 ot/min.
Karosérie nového modelu Galant GDI prošla některými stylistickými úpravami, které se postupně objeví i na ostatních modelech Galant. Jde zejména o přepracování čelní masky, která dostala výrazný chromovaný rámeček a o novou mřížku v předním nárazníku s integrovanými novými mlhovkami, podtrhující agresivní styl tohoto vozu. Za zmínku stojí u sedanu rovněž nová integrovaná zadní světla, stejně jako větší logo s třemi diamanty a nové kryty kol.
Motor modelu Galant GDI pohání kola bud‘ prostřednictvím pětistupňové manuální převodovky nebo přes novou čtyřstupňovou automatickou převodovku Invecs II se sportovním režimem. Ten umožňuje řidiči manuálně řadit vyšší nebo nižší převodové stupně a tak i s automatickou převodovkou nabízí opojný pocit ze sportovní jízdy.
Nový Galant GDI je sériově vybaven na úrovni dosavadního modelu GLS: v základní výbavě má bohatou výbavu – dvojité čelní a boční airbagy, ABS, imobilizér, mlhovky, elektricky ovládané a vyhřívané vnější zrcátka, elektrické ovládání oken, klimatizaci a další prvky usnadňující jízdu.
Výrobce udává průměrnou kombinovanou spotřebu u sedanu 8,2 l na 100 km, u kombi pak 8,3 l. Nejvyšší rychlost u sedanu 215 km, u kombi 205 km.
Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií.
Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií