Aktuální průzkum společnosti Canalys ukazuje, že Mio Technology je nejvýše postaveným prodejcem hardwaru na trhu s GPS ve střední a východní Evropě.
Ve třetím čtvrtletí výrobce získal více jak 33% trhu s GPS zařízeními, což značce Mio zajistilo vedoucí příčku. Mio Technology také drží vedoucí pozici v tomto regionu v segmentu PDA (Osobní Digitální Asistent) s integrovaným GPS a navigačním softwarem, kde získal více jak 71% podíl.
„Dosažení více jak 33% podílu na trhu, na kterém je v našem regionu tak silná konkurence, je důkazem o síle značky Mio. Poskytování kvalitních služeb pro koncové uživatele, jako jsou mapové aktualizace zdarma, moderní call centrum, nejlepší lokální mapy a inovační uživatelsky přívětivý software, se nám vyplácí. Dnešní uživatelé jsou velmi nároční a výše uvedená data ukazují, že dávají přednost kvalitním značkovým produktům.“ – říká Anna Janas Senior Brand Manager pro střední a východní Evropu, Mio Technology.
Mio Technology Corporation — informace
Společnost Mio Technology vyvíjí a prodává produkty, které svým uživatelům umožňují využít poslední novinky v mobilních službách. Společnost byla založena v květnu 2002 a nyní působí na Tchaj-wanu, v Číně, Evropě, Severní Americe, Austrálii, Japonsku a Jižní Koreji. Mio Technology celosvětově zaměstnává více jak 1200 lidí a své produkty prodává ve více jak 47 zemích.
Mio předvovídá, že mobilní život a mobilní obchod bude v budoucnu základem každodenního života. Produkty, zahrnující autonavigace, osobní navigace a navigační PDA systémy, byly vyvynuty se zaměřením na potřeby zákazníků. Slogan značky Mio, „Explore More“, tedy „Objevte více“, vychází ze snahy zlepšit cesty, kterými lidé vnímají svět, a dát uživatelům vědět, že ho mohou objevovat jednoduše a svobodně.
Mio Technology je momentálně jedničkou na trhu s GPS v regionu střední a východní Evropy. Celosvětově obsazuje třetí příčku.