Michelin obohacuje svůj asistenční program Michelin Client Service o Michelin M-Boutique

S mimořádným ohlasem motoristů se setkalo loňské uvedení unikátního programu nadstandardních služeb „Michelin Client Service“.

Michelin obohacuje svůj asistenční program Michelin Client Service o Michelin M-Boutique

Tento program dává motoristům jistotu, že o ně bude vždy rychle a efektivně postaráno, ať už jde o pomoc při havárii či technické poruše nebo když potřebují aktuální informace o dopravní situaci, nejbližší čerpací stanici, produktech Michelin atp. Od 15. března 2002 tuzemské zastoupení značky Michelin škálu služeb a výhod nabízených programem Michelin Client Service obohacuje o „Michelin M-Boutique“, ve kterém si zákazníci mohou vybírat z neustále aktualizovaného katalogu předmětů. Nejužitečnější položkou nabídkového menu Michelin M-Boutique je však určitě efektivní asistenční služba.

Nečekaná závada? Havárie? Nebo „jenom“ prázdná nádrž? Žádný problém, kdykoli – 365 dní v roce, 24 hodin denně – je připravena vyrazit za motoristou v nesnázích, který si v Michelin M-Boutique objednal asistenční službu, posádka zásahového vozidla. Vědět, že za zády vždy stojí někdo, na koho je spolehnutí, je v dnešním hektickém silničním provozu k nezaplacení! Navíc díky členství v programu Michelin Client Service ani případný zásah asistenční služby řidiče finančně nezruinuje – příjezd i odjezd zásahového vozu asistenční služby je totiž zdarma, neplatí se dokonce ani první půlhodina práce mechanika! A asistenční službu lze využívat vícekrát během celého roku.


Vstup do programu Michelin Client Service, resp. „nakupování“ v Michelin M- Boutique, je velmi snadný – podmínkou je pouze zakoupení sady čtyř pneumatik Michelin pro osobní automobil v kterémkoli z prodejních míst zapojených do systému Michelin Client Service.


Po registraci se řidič stává uživatelem základního „balíčku“ služeb, který zahrnuje telefonický servis dopravních informací (zde řidič získá informace např. o dopravních omezeních a uzavírkách, sjízdnosti silnic či čekacích dobách na hranicích) a služby call-centra (poskytuje dopravní zpravodajství, navigační pomoc, informace o nejbližších otevřených čerpacích stanicích a pneuservisech i o produktech firmy Michelin). Řidič také obdrží periodicky vydávanou příručku pro cestování Evropou.


Nový klient však navíc získává bonus 400 M-korun pro „nakupování“ v Michelin M-Boutique. Za ně si může objednat různé předměty, např. stylový deštník (200 M-korun), bavlněné triko (100 M-korun), zimní bundu (3200 M-korun) nebo cestovní tašku (800 M-korun). Zákazník přitom může M-koruny na svém účtu kumulovat tak, aby si mohl objednat i dražší předměty. Michelin však očekává, že největší zájem bude právě o asistenční službu, kterou si klient může objednat za pouhých 150 M-korun.


Program Michelin Client Service přináší i slevy ve vybraných tuzemských restauračních a ubytovacích zařízeních a také cestovní kancelář CK Autoturist má pro uživatele programu Michelin Client Service zvýhodněné ceny zájezdů.


Zavedením programu Michelin Client Service nasadil Michelin novou laťku kvality ve vztahu se svými klienty. Asistenční program je finančně velmi nákladný – podle dlouhodobých statistik je hodnota jednoho zásahu asistenční služby asi 800 Kč. Řidič s kartou Michelin Client Service, který si v Michelin M-Boutique objednal za 150 M-korun asistenční službu však neplatí nic! Michelin si však uvědomuje, že ke špičkovým produktům patří i nabídka špičkových služeb – právě tato filozofie jej vynesla na pozici lídra celého oboru.

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Kolo do auta nepatří aneb jak si nepokazit cyklovýlet/hqdefault.jpg">

Kolo do auta nepatří aneb jak si...

Pokud jste až dosud převáželi kolo uvnitř auta, je dobré vědět, že to není jen složitější než použití nosiče, ale i méně bezpečné. Naučte se proto kolo převážet chytře a...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Jaké auto si teď koupit kvůli emisím? Hybridy nebo plug-iny jsou u osobních vozů jistota

Jaké auto si teď koupit kvůli emisím?...

Jak se rozhodnout pro správný typ pohonu? Pro každého uživatele je dobré něco jiného. Pro osobní vozy jsou dnes ideální hybridy nebo plug-in hybridy, říká produktový manažer Toyota Václav...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Za 40 sekund zjistíte, jak se vyrábí nová CUPRA Formentorhttp://www.youtube.com/watch?v=pV2BkrWPMhY/hqdefault.jpg">

Za 40 sekund zjistíte, jak se vyrábí...

Na montážní lince výrobního závodu Martorell se něco změnilo: Poprvé se na ní objevují nové světlomety Matrix LED s charakteristickým světelným designem, který připomíná oči s motivem...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Co dělat po dopravní nehodě/hqdefault.jpg">

Co dělat po dopravní nehodě

Abyste jakoukoli dopravní nehodu mohli řešit s klidnou hlavou, je dobré vědět, jak v takových chvílích správně postupovat, případně kdy je nutné volat policii a jak správně komunikovat...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Naváže Štajf ve Španělsku na domácí úspěch?

Naváže Štajf ve Španělsku na domácí...

Evropský šampionát automobilových soutěží historických vozů se z České republiky přestěhuje o nadcházejícím víkendu do slunného Španělska. V jubilejním 15. ročníku Historic Rally of...