I když Michelin se ve Formuli jedna v posledních letech přímo neangažoval, jeho specialisté velmi pečlivě sledovali dění v tomto odvětví motoristického sportu. Vstupem do F1 sleduje Michelin především prokázat kvalitu svých pneumatik v této prestižní sportovní disciplíně.
S oběma značkami – BMW i Toyotou – Michelin už dosáhl významných úspěchů: Vůz BMW obutý do pneumatik Michelin triumfoval v posledním ročníku čtyřiadvacetihodinového vytrvalostního závodu v Le Mans a Toyota se Michelinu za partnerství odvděčila mistrovským titulem, naposledy na Rally Australia loni na podzim.
Značka Michelin není ve Formuli jedna žádným nováčkem. V roce 1977 způsobily radiální pneumatiky Michelin v F1 doslova revoluci a když v roce 1984 Michelin šampionát opouštěl, měl na svém kontě 59 vítězství, tři světové tituly v jezdcích a dva ve značkách. „Formule jedna udělala za posledních patnáct let obrovský krok vpřed. To je také důvod, proč my sami hovoříme ne o návratu, ale o našem vstupu do F1 – technika vozů F1 se dramaticky změnila a změnily se i jejich pneumatiky. Je to zkrátka velká výzva a Michelin je značka, která podobné výzvy vždy vyhledává,“ říká Edouard Michelin.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
Autorizovaný dealer a opravce OPEL
Člen koncernu TUkas