Na této pozici nahradí Stephana Winkelmanna (53), který povede od začátku ledna značku Bugatti.
Na fotografii Michael-Julius Renz nový ředitel společnosti Audi Sport GmbH
„Michael-Julius Renz urychlí svými mezinárodními zkušenostmi globální růst značky Audi Sport. Pod jeho vedením chceme tuto značku pevně etablovat na trhu jako globálního hráče,“
– říká Rupert Stadler, předseda představenstva společnosti AUDI AG.
Renz je diplomovaným podnikovým ekonomem a již více než 20 let působí ve společnosti AUDI AG na vedoucích pozicích
Od roku 2015 zodpovídal jako prezident obchodní divize Audi Sales Division China za prodej a přítomnost značky na jednom z nejdůležitějších trhů. Předtím vedl Renz mimo jiné prodej v Evropě a centrální marketing značky Audi. Nový ředitel povede společnost Audi Sport GmbH od 1. března.
Renz na této pozici nahradí Stephana Winkelmanna
– který bude od 1. ledna 2018 stát v čele společnosti Bugatti Automobiles S.A.S. ve francouzském Molsheimu. Winkelmann nesl odpovědnost za vedení společnosti Audi Sport GmbH od března 2016. Předtím byl Automobili Lamborghini S.p.A. „Děkuji Stephanu Winkelmannovi za úspěšnou práci, kterou vykonával s maximálním nasazením,“ říká šéf představenstva Audi Stadler. „Značce Audi Sport dal samostatnost a perspektivní budoucnost, čímž zásadně nasměroval společnost k růstu. Michael-Julius Renz přebírá společnost v dobrém stavu.“
Audi Sport GmbH je 100procentní dceřinou společností AUDI AG se sídlem v Neckarsulmu
Značka se zabývá vývojem, výrobou a prodejem modelů Audi R a RS, zákaznickým motoristickým sportem, individualizací vozidel Audi exclusive a příslušenstvím Audi collection. V uplynulých šesti letech se počty prodaných vozidel Audi Sport více než zdvojnásobily a rok 2017 bude uzavřen s dalšími prodejními rekordy. Do roku 2020 hodlá společnost rozšířit svou nabídku z jedenácti na 16 modelů. Tím jsou vytvořeny předpoklady pro další růst.
Skupina Audi, se značkami Audi, Ducati a Lamborghini
– je jedním z nejúspěšnějších výrobců automobilů a motocyklů v prémiovém segmentu. Společnost působí globálně na více než 100 trzích a má 16 výrobních závodů ve dvanácti zemích. V druhé polovině roku 2016 zahájilo Audi výrobu modelu Q5 v San José Chiapa (Mexiko). Mezi plně vlastněné dceřiné společnosti AUDI AG patří Audi Sport GmbH (Neckarsulm), Automobili Lamborghini S.p.A. (Sant’Agata Bolognese, Itálie) a výrobce sportovních motocyklů Ducati Motor Holding S.p.A. (Boloňa, Itálie).
Společnost AUDI AG zvýšila v roce 2016 své globální prodeje na 1 871 350 vozidel
– což je o 3,8 procent více než v dosavadním rekordním roce 2015. Během pokračující rozsáhlé modernizace produktové řady se prodeje zvýšily ve všech hlavních regionech: v Evropě (+7,6 %), Severní Americe (+5,3 %), včetně dalšího růstu na stabilním trhu v USA (+4 %), a v asijsko-pacifickém regionu (+0,5 %). Značka se čtyřmi kruhy prodala na všech pěti největších jednotlivých trzích historicky nejvyšší počet vozidel. V celosvětovém měřítku vzrostla poptávka sedmým rokem v řadě (od roku 2009). V porovnání s 949 729 zákazníky v roce 2009 společnost Audi během uvedeného období své prodeje téměř zdvojnásobila.
V roce 2016 bylo v České republice registrováno 6361 nových vozů Audi
- to je o 27 procent více než v roce 2015. Značka Audi tak poprvé v historii překonala na českém trhu hranici 6000 registrovaných nových vozů a zvýšila svůj tržní podíl na 2,45 %.
- Audi nabízí všechny své modely od 1. dubna 2015 s prodlouženou zárukou na 4 roky, resp. 120 000 km bez zvýšení ceny.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
KIA Czech za dobu své existence na českém trhu prodala téměř 70 000 vozů.
Kia Motors Corporation – výrobce kvalitních automobilů pro všechny mladé duchem.