Logistická divize DHL vykazuje ve třetím čtvrtletí růst

DHL Supply Chain, přední světová logistická společnost, zveřejnila společně s mateřským koncernem Deutsche Post DHL hospodářské výsledky za třetí čtvrtletí roku 2014.

Tržby divize DHL Supply Chain ve třetím čtvrtletí 2014

– meziročně vzrostly o 4 procenta na 3,7 miliardy EUR (2013: 3,5 miliardy EUR). Tento vývoj je výsledkem výrazného růstu v Asii a příznivého vývoje směnných kurzů.

Navzdory strategii selektivnějšího uzavírání nových obchodů dosáhl celkový objem uzavřených kontraktů s novými a stávajícími zákazníky ve třetím čtvrtletí 2014 výše 285 milionů EUR. Tento ukazatel opět podtrhuje úspěch obchodního modelu divize a je předpokladem pro pokračující růst její ziskovosti. Provozní výsledek divize dosáhl ve třetím čtvrtletí celkové částky 110 milionů EUR, což je o 10 procent více než ve stejném období předchozího roku (2013: 100 milionů EUR).

DHL Supply Chain – Společnost DHL Supply Chain

– je lídrem v oblasti logistických služeb. Funguje v 60 zemích světa. Jejími zákazníky jsou největší firmy, pro které spravuje přes 23 milionu m2 skladovací plochy. V České republice poskytuje služby zejména pro zákazníky z automobilového, technologického, módního nebo hračkářského průmyslu. V České republice zaměstnává na plný úvazek přes 2 000 lidí. DHL Supply Chain v minulém roce dosáhla ve světě tržeb v hodnotě více než 14 miliard EUR.

DHL

– je světovým lídrem trhu v oblasti dopravy a logistiky a je „Logistickou společností pro celý svět“. DHL je odborníkem nejen v oblasti mezinárodní expresní přepravy, národních a mezinárodních balíkových doručovacích služeb, letecké, námořní, silniční a železniční dopravy, ale také dodavatelem řešení ve smluvní logistice a elektronickém obchodování napříč celým logistickým řetězcem. Síť společnosti pokrývá více než 220 zemí a oblastí. Přibližně 315 000 zaměstnanců po celém světě nabízí zákazníkům služby na vysoké úrovni a detailní znalosti místních trhů, které uspokojí požadavky dodavatelských řetězců. DHL přijímá svou společenskou odpovědnost podporou vzdělávání, pomocí při zmírňování následků živelných pohrom nebo aktivním přístupem k ochraně klimatu.

DHL je součástí skupiny Deutsche Post DHL. Tržby skupiny dosáhly v roce 2013 více než 55 miliard EUR.

Více informací naleznete na: www.dhl.cz

Zdroj: AC&C Public Relations (Radka Mlejnková s Zorka Mašková)

 

 

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Toyota rozšiřuje akční nabídku, ceny jsou ještě výhodnější

Toyota rozšiřuje akční nabídku, ceny...

Toyota vyrukovala s jarní ofenzivou. Velkou část modelů lze pořídit s ještě větším zvýhodněním. V akční nabídce je teď také Prius s plug-in hybridním pohonem nebo Highlander. Nová...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Superb dostupná další pohonné jednotky včetně nového plug-in hybridu

Superb dostupná další pohonné jednotky...

Čtvrtá generace modelu Superb vstupuje na český trh v dalších variantách. Nabídku motorizací obohacuje výkonný zážehový motor 2,0 TSI, karosářskou verzi kombi lze nově objednávat i s...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Honda v Milánu představí vizi udržitelnosti

Honda v Milánu představí vizi...

Honda na festivalu Milan Design Week, který se uskuteční ve dnech 16. až 21. dubna, představí svůj rozvíjející se přístup k udržitelnějšímu produktovému designu a poprvé v Evropě...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - LBX je tak trochu jiný Lexus do města

LBX je tak trochu jiný Lexus do města

LBX je zcela novým modelem pro nový trh značky Lexus v Evropě. Má ambice změnit pravidla hry a stát se klíčovým modelem k dalšímu růstu značky v tomto regionu. LBX, dosud nejkompaktnější...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nový Peugeot 208: Mini-ikona v novém

Nový Peugeot 208: Mini-ikona v novém

Peugeot 208, ikonický drobek a nejprodávanější vůz v Evropě v roce 2022, dostal nový outfit. Modernizací se stává ještě neodolatelnějším, zejména pak jeho elektrická verze E-208, která...