Toyota zavedla značku Lexus v Severní Americe v roce 1989. Jejím hlavním pojetím bylo neustálé zdokonalování kvality výrobku stejně tak jako prodeje a servisu. Lexus pak expandoval do Evropy a dalších oblastí a vydobyl si postavení prvotřídní značky, která přináší největší uspokojení jako odezvu na požadavky uživatelů.
V srpnu 2005 bude Lexus zaveden v Japonsku do celostátní prodejní sítě. Dva koncepční vozy Lexus od Toyoty, vystavené na letošním Tokijském autosalonu, jsou v každém svém detailu zhmotněním hledání podstaty luxusu. Snaží se poskytnout vrcholný zážitek, který v každém okamžiku přináší člověku potěšení a pohodlí. Přitom však chápou a vychází vstříc neustále se měnícím individuálním potřebám každého uživatele.
Další generace sedanu budoucnosti s označením LF-S vyjadřuje nové pojetí luxusu u značky Lexus. Tento nový pětisedadlový koncept má zážehový motor V8 a hybridní systém s vysoce výkonným motorem a pohonem všech kol.
Zkratka druhého představovaného konceptu šestisedadlového Lexusu LF-X znamená LEXUS Future – crossover, tj. kříženec budoucnosti. Tento koncept má zážehový motor V8 4.3 l a pohon všech kol. Je dlouhý 494 cm, široký 199 cm a vysoký 165 cm.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
KIA Czech za dobu své existence na českém trhu prodala téměř 70 000 vozů.
Kia Motors Corporation – výrobce kvalitních automobilů pro všechny mladé duchem.