Globální specialista na segment 4×4/SUV přichází s Range Roverem Sport, který na trh zavádí zcela nový pojem „sports tourer“. „Range Rover Sport označovaný také jako Land Rover L320 vyplňuje prostor mezi Discovery 3 a nejluxusnějším Range Roverem,“ vysvětluje Michal Janoušek, výkonný ředitel společnosti A.M.T.Group, která je generálním importérem vozů Land Rover do České republiky. Po technologickém převratu v podobě Terrain Response™ vyvinul Land Rover tzv. Dynamic Response kontrolující chování vozu při prudkých manévrech.
Range Rover Sport, u nějž je výrazně patrná inspirace studií Range Stormer, chystá premiéru na lednovém autosalonu v Detroitu. V České republice by se měl objevit už na jaře 2005. Land Rover vyvinul RR Sport aby doplnil noblesní Range Rover a zacílil na nový typ zákazníka. RR Sport lze označit jako „sports tourer“ kategorie 4×4/SUV. „Sports tourer je ideální pro rychlou jízdu, komfortní pro dlouhé cesty a praktický pro každodenní používání v jakýchkoliv podmínkách,“ říká Michal Janoušek z Land Roveru. Range Rover Sport v sobě kombinuje komfort, vytříbenost, hbitost, obrovskou výkonnost a jízdní pocit jako z pilotní kabiny.
Zatímco Range Rover stojí na vrcholu segmentu 4×4/SUV díky luxusu, mohutnosti a noblese, Range Rover Sport je na pohled více dynamický, s kratší, nižší a užší karoserií. Jak jméno vozu napovídá, je vyladěn pro sportovní zážitek, který zesiluje ještě pérování se systémem aktivní kontroly náklonu – Dynamic Response, aktivní příčný stabilizátor umožňující neutrální a hladký průjezd zatáčkou.
Dokonalé zvládnutí sportovní jízdy na silnici samozřejmě doplňuje (s pomocí Terrain Responce) suverénní chování v terénu. Jak jinak, jde přece o Land Rover! Poprvé automobilka přichází i s nabídkou radarové technologie Adaptive Cruise Controle, který řidiči umožní držet konstantní rychlost, ale i bezpečnou vzdálenost od vozidla před ním.
Range Rover Sport bude mít pod kapotu na výběr tři motory, dva benzinové a jeden dieselový. Nejsilnější přeplňovaný osmiválec V8 4.2 s 280 kW dodá vozu sílu 375 koňských sil. Nabídku doplní nepřeplňované agregáty benzinový V8 4.4 a dieselový V6 2.7 známý už s Discovery 3, všechny spojené šestistupňovou automatickou převodovkou ZF s možností manuálního řazení CommandShift™.
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií