LR Discovery pro rok 2014: modernizovaný design a nižší spotřeba
- Designové změny exteriéru se projevily především na přední masce vozu
- Došlo k nahrazení klasického nápisu Land Rover na kapotě za nápis Discovery
- Nový třílitrový šestiválcový benzinový motor nahrazuje pětilitrový osmiválec (dostupný pouze v zemích jako Rusko, Čína a další)
- Nový šestiválcový benzinový motor dosahuje výkonu 340 koní s točivým momentem 450Nm.
- Inteligentní Stop-Start systém, který snižuje spotřebu a emise
- Změnou vzhledu prošly světlomety stejně tak jako LED světla denního svícení a disky kol
- Možnost objednání vozu s pohonem všech kol bez redukce
- Dostupná je osmistupňová převodovka ZF pro všechny modely
Nové modely LR Discovery jsou v prodeji již nyní, první dodávky vozů se k zákazníkům dostanou v prosinci 2013
Technické specifikace LR Discovery:
Motor | 3.0L TD V6 | 3.0L SDV6 | 3.0L SCV6 S/C |
palivo | diesel | diesel | benzin |
Výkon | 211 k | 256 k | 340 k |
– při ot/min | 4000 | 4000 | 6500 |
Max.toč. moment | 520 Nm | 600 Nm | 2000 Nm |
– při ot/min | 2000 | 450 | 3500-5000 |
0-100km/h | 10.7 s | 9.3 s | 8.1 s |
Max. rychlost | 180 km/h | 180 km/h | 195 km/h |
CO2 g/km | 207 g/km | 213 g/km | 269 g/km |
Kombin. spotřeba | 8.0 l /100 km | 8.0 l /100 km | 11.5 l /100 km |
Range Rover Evoque pro modelový rok 2014 sází především na vylepšené technologie
- V nabídce je nově k dispozici devítistupňová automatická převodovka
- Systém Active Driveline
- Sedm nových asistentů pro větší pohodlí cestujících
- Nový systém Land Rover InControltm
- Nižší spotřeba až o 11,4 % a snížení emisí až o 9,5 % v závislosti na zvoleném motoru
- Vylepšený design exteriéru i interiéru
Hybridní Range Rover a hybridní Range Rover Sport
- První celosvětově uvedené hybridní SUV od Land Roveru
- Hybridní pohon pro modely Range Rover a Range Rover Sport
- Výkon hybridního systému je až 340 koní při 4 000 otáčkách za minutu s točivým momentem 700 Nm mezi 1 500 – 3 000 ot./min.
- O 26 % nižší emise CO2 (169 g/km) a kombinovaná spotřeba 6,4 l na 100 km
- Osmistupňová automatická převodovka ZF, do které je integrován elektromotor o výkonu 35 kW
- Hybridní systém zahrnující lithium-iontový akumulátor, invertor a elektromotor váží méně než 120 kg.
- Systém Terrain Response ® 2
- Interiér vozu se nezměnil od standardního modelu s uspořádáním sedadel 5+2
Technické informace Range Rover:
Model | Hybrid | Sport Hybrid |
Motor | 3.0 SDV6 HEV | 3.0 SDV6 HEV |
Max.výkon | 340 | 340 |
– při | 4000 ot/min | 4000 ot/min |
Max.toč. moment | 700 Nm | 700 Nm |
– při | 1500-3000 ot/min | 1500-3000 ot/min |
0-100 km/h | 6.9 s | 6.7 s |
Max.rychlost | 218 km/h | 225 km/h |
CO2 | 169 g/km | 169 g/km |
Komb.spotřeba | 6.4 l/100 km | 6.4 l/100 km |
Hmotnost | 2394 kg | 2372 kg |
První dodávky vozů se k zákazníkům dostanou na jaře 2014.
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií