Někdy rozhodování až bolí… Co si jenom vybrat, když člověk chce ikonu z Británie, pokud možno off-roadovou, ale neví, na kterou z těch sedmi ukázat. Někdo by řekl klasiku na deset – Range Rover.
Považovat ho za zakladatele SUV by byla urážka, kupují si ho lidé, pro než jsou konkurenti příliš vulgární, a třebaže nabízí plnou porci luxusu, tohle auto nikdy nebylo vyměklé. Zato drahé je dost… Co Range Rover Sport? Je o trochu levnější, zato zbytečně dynamické. To Range Rover Evoque sice stojí o půlku míň, ale takhle vymazlená designovka má už o půlku míň místa a vyměklá je.
Defender je skvělý, pro někoho ale možná až moc do lesa. Něco mezi?
Velká porce luxusu v off-road balení Land Rover Discovery. Není ani vyměklý, ani hrubý, není už ani krabicoidní a není už ani levný.
Jako zadek na hrnec
Kdybyste se zeptali pánů a nějaké té lady z Land Roveru, kam by Discovery zařadili, všichni by podle manuálu měli odpovědět, že sedí přesně jako zadek na hrnec do mezery mezi modely Defender a Range Rover.
Discovery kombinuje výjimečný designový vývoj s všestranným a inteligentně zabaleným interiérem, který charakterizuje prémiové rodinné SUV Land Rover přes 35 let.
Díky poslední generaci výkonných a úsporných šestiválcových zážehových a vznětových motorů Ingenium, pokročilému infotainmentu Pivi Pro a vynikajícímu komfortu a praktičnosti zůstává Discovery jedním z nejschopnějších, nejpropojenějších a nejvšestrannějších plnohodnotných sedmimístných prémiových SUV na světě.
Připíjíme na šest hrnků
Základní jednotkou je benzinový čtyřválec P300 Ingenium s výkonem 300 k (221 kW) a točivým momentem 400 Nm při 1 500–4 500 otáčkách.
Na to navazuje trojice řadových šestihrnků (zážehových i vznětových), vybavených technologií 48V Mild Hybrid Electric Vehicle (MHEV) pro vyšší účinnost, výkon a plynulost. Testovali jsme slabší diesel (D250) s výkonem 249 k (183 kW) a točivým momentem 570 Nm při 1 250–2 250 otáčkách. Je to dobrý motor a i spotřeba u 2,5tunového auta byla příznivá – vždyť 9 litrů/100 km nemůže nikoho urazit. Co je ale horčí, to je cena: 2,6 milionu korun.
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií