I přesto, že celosvětový trh s pneumatikami je v depresi, podařilo se koncernu Michelin zvýšit během prvních šesti měsíců tohoto roku prodeje o 1,4 %. Operační příjem Michelinu vzrostl v tomto období o výrazných 16 %, a to z 490,9 milionů eur na 569,6 milionů eur. Souběžně s růstem příjmů se koncernu Michelin podařilo snížit své finanční závazky, které meziročně klesly z 5,3 na 4,3 miliardy eur. Disponibilní cash flow společnosti činilo v polovině roku 2002 přibližně 300 milionů eur.

Výsledky trhu s pneumatikami pro osobní a lehké užitkové automobily se zřetelně liší v různých teritoriích – zatímco trh Evropy a USA je už řadu let poměrně stabilní a trhy zemí Asie a středního Východu výrazně posilují, Jižní Amerika vykazuje pokles.
V segmentu osobních pneumatik roste v Evropě prodej pneumatik značek koncernu Michelin především ve třídě pneumatik pro výkonné sportovně laděných modely (nárůst o 11 %) a vozy s pohonem všech kol 4×4 (+ 15 %). Prodej zimních pneumatik vzrostl v Evropě o 26 %.
V celosvětovém měřítku vzrostl prodej pneumatik koncernu Michelin určených pro nákladní automobily o 1,5 %, ačkoli trh v západní Evropě poklesl o 3,5 %. Zato Východní Evropa zaznamenává pokračující růst, stoupají zejména prodeje radiálních pneumatik. Růst o 3,8 % vykázal také trh Severní Ameriky, ale stále je o 7,1 % nižší než v roce 2000.
Michelin očekává, že příznivý ekonomický vývoj bude pokračovat i ve druhé polovině roku. Na základě pozitivních výsledků prvního pololetí upřesnili marketingoví specialisté koncernu očekávaný celoroční nárůst operační marže, a to na hodnotu 7,0 % až 7,4 %.