Kia spolupracuje s organizací The Ocean Cleanup

  • Kia podepisuje sedmileté globální partnerství s The Ocean Cleanup, neziskovou organizací usilující o vyčištění oceánů od plastů
  • Kia poskytne finanční podporu a věcné plnění pro aktivity v oceánech a pro výstavbu zařízení pro čištění řek ‘Interceptor Original’
  • V rámci tohoto partnerství hodlá Kia integrovat recyklované plasty The Ocean Cleanup z oceánů do svých hodnotových řetězců
  • Toto partnerství se stává nedílnou součástí vize společnosti Kia, která se chce stát ʻposkytovatelem řešení v oblasti udržitelné mobilityʼ

Společnost Kia a nezisková organizace The Ocean Cleanup formálně zahájily spolupráci v boji proti plastům zamořujícím hlavní vodní cesty světa. Toto partnerství má velký význam, protože se jedná o klíčovou iniciativu společnosti Kia, která se chce stát ʻposkytovatelem řešení v oblasti udržitelné mobilityʼ a usiluje o dosažení uhlíkové neutrality do roku 2045.

V rámci partnerství Kia podpoří The Ocean Cleanup ve snaze očistit oceány od plastového odpadu a zajistit materiál pro vybudování zařízení ‘Interceptor Original’, které bude zachycovat plasty v řekách dříve, než doplují do oceánu. Kia poskytne organizaci The Ocean Cleanup finanční podporu, která umožní iniciovat projekty na vyčištění řek a oceánů, a vytvoří nový systém cirkulace zdrojů využívající některé z plastů vyzdvižených z oceánů a jejich zapojení do procesů v rámci výrobního a produktového řetězce společnosti Kia.

Ho Sung Song, prezident a CEO společnosti Kia, a Boyan Slat, zakladatel a CEO organizace The Ocean Cleanup, se k slavnostnímu podpisu sešli 27. dubna v sídle společnosti Kia v Soulu, kde oficiálně stvrdili globální partnerství mezi společností Kia a organizací The Ocean Cleanup. Dohoda odstartuje sedmiletou spolupráci, v jejímž rámci se obě organizace zaměří na inovativní způsoby recyklace pro podporu udržitelnější budoucnosti.

Ho Sung Song, prezident a CEO společnosti Kia, prohlásil: „Klíčem k vizi společnosti Kia pro udržitelnější budoucnost není jen změna výrobků a oblastí služeb, ale také reálná pozitivní změna pro planetu. Kia bude i nadále činit inspirující kroky formou otevřených partnerství s různými protějšky nabízejícími inovativní technologie a myšlenky, jako je například právě The Ocean Cleanup“.

The Ocean Cleanup je nezisková organizace se sídlem v Nizozemsku, která vyvíjí a testuje technologie zaměřené na vyčištění světových oceánů od plastů jejich zachycením již v korytech řek a také odstraněním odpadů, které se již do oceánů dostaly. Pro čištění oceánů The Ocean Cleanup vyvíjí velkokapacitní systémy umožňující efektivní koncentraci plastů a jejich periodické odstraňování. Aby zamezila dalšímu přísunu plastového odpadu, vyvinula organizace The Ocean Cleanup řešení Interceptor™ určené k zachycení a vyzdvižení plastů z koryt řek ještě před tím, než doplují do oceánů.

Kia bude The Ocean Cleanup podporovat po dobu sedmi let jako její oficiální globální partner formou finanční a věcné podpory aktivit směřujících k vyčištění oceánů a výstavbou různých zařízení pro čištění řek – takzvaných ‘Interceptor Solutions’ – technologických řešení vyvinutých organizací The Ocean Cleanup. Kia dále poskytne čtyři elektromobily, jeden EV6 a tři e-Niro, které budou sloužit potřebám sídla organizace v Nizozemsku. Za to The Ocean Cleanup dodá společnosti Kia množství sebraných plastů, které bude možné recyklovat, a podělí se o výsledky svého výzkumu a relevantní data týkající se eliminace plastových odpadů.

Boyan Slat, zakladatel a CEO organizace The Ocean Cleanup, doplňuje: „Plasty nejsou v zásadě špatný materiál, musíme je však využívat odpovědně. My ukazujeme, jak lze odpad přeměnit v řešení pomocí aplikací, které pomohou vyčistit oceány a zároveň – společně s naším partnerem Kia – předložit důkaz, že recyklovaný plast je možné udržitelným způsobem využít. Doufám, že inspirujeme i další, kteří budou usilovat o totéž. Tato spolupráce je dalším krokem v naší snaze zajistit, aby odpad, který vylovíme z vody, neskončil opět v přírodě, a přitom využívat jeho hodnoty k další podpoře našich ekologických projektů.“

Toto partnerství je jedním z klíčových strategií v rámci firemní vize společnosti Kia zaměřené na budování udržitelné budoucnosti pro mobilitu. Kia plánuje zvýšit do roku 2030 podíl recyklovaných plastů ve výrobě o 20 procent a očekává další přispění k ochraně klimatu zavedením a aktivací ‘férové recyklace’ pro minimalizaci dopadu likvidace vozidel na životní prostředí.

Kia zahrnula své závazky do kroků směřujících k udržitelnější budoucnosti prezentací nové generace modelu Niro na výstavě Seoul Mobility Show 21, která proběhla 25. listopadu 2021 v korejském Soulu. Nová Kia Niro využívá udržitelné materiály vyrobené z recyklovaných tapet, eukalyptových listů a barev na vodní bázi pro minimalizaci dopadu na životní prostředí a omezení odpadů. Kia plánuje neustále rozšiřovat portfolio svých ekologických materiálů ve svých automobilech, včetně záměru nahradit v budoucnu ve všech svých vozidlech veškeré zvířecí kůže.

Sledujte Kia na Twitteru @KIACzech

 

KIA Motors Czech za dobu své existence na českém trhu prodala téměř 70 000 vozů.

Kia Motors Corporation – výrobce kvalitních automobilů pro všechny mladé duchem.

Kontakt:
KIA MOTORS CZECH s.r.o.
V Oblouku 128 Čestlice, Praha - východ 252 43 Průhonice
INFOLINKA KIA 222 999 333
kia-info@kia.cz

Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.

SEAT – španělský temperament s německou technologií

 

Kontakt:
Manfred Schöner
Jáchymovská 53, 360 04 - Karlovy Vary - Bohatice
355 329 821
autoschoner.ch@volny.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Světová premiéra elektromobilu Kia EV6 – Kia posouvá hranice elektrické mobility cestou inspirativního designu, dechberoucích výkonů a nápaditého prostoru

Světová premiéra elektromobilu Kia EV6...

EV6 je symbolem nové značky Kia a současně prvním akumulátorovým elektromobilem postaveným na nové vyhrazené platformě E-GMP pro elektromobily Volba z několika uspořádání hnacího ústrojí s...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Kia EV6 představuje novou designovou filozofii značky

Kia EV6 představuje novou designovou...

Designová filozofie ‚Spojené protiklady‘ pro všechny budoucí vozy značky Kia Filozofie postavená na pěti pilířích: Výrazný jako příroda sama (Bold for Nature), Radost z rozumu (Joy for...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - ‚Movement that inspires‘: Kia představuje nové záměry značky a strategii do budoucna

‚Movement that inspires‘: Kia...

Digitální prezentace odhaluje novou strategii značky a její ambice do budoucna Změna názvu společnosti z ‚Kia Motors‘ na ‚Kia‘ Firma uvádí do života svoji dlouhodobou strategii ‚Plán...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Kia odhaluje nové logo a celosvětový slogan značky na znamení smělé budoucí transformace

Kia odhaluje nové logo a celosvětový...

Kia oslavuje novou tvář a slogan hlásající budoucí přeměnu značky Nové logo obsahuje prvky ‚symetrie‘, ‚rytmu‘ a ‚vzestupu‘, zhmotňující sebedůvěru značky Kia a její zasazení o...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Rafael Nadal a Kia se spojili v úsilí inspirovat děti během pandemie

Rafael Nadal a Kia se spojili v úsilí...

Rafa Nadal si popovídal s dětmi ze své nadace o tom, jak si zachovat pozitivní myšlení v průběhu lockdownu, a vyprávěl jim, jak trénuje doma, aniž by vzal do ruky raketu. Společnost Kia Motors...